کد خبر : 12223
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۱۷
-

تمسخر حدیث امام صادق (ع) توسط ژوله؟!

تمسخر حدیث امام صادق (ع) توسط ژوله؟!

قسمت دوم از مسابقه خنداننده برتر برنامه تلویزیونی خندوانه، دیروز ۲۷ شهریور ماه میان دو شرکت کننده مسابقه امین حیائی و امیرمهدی ژوله برگزار گردید.ژوله که بنا داشت به هر بهانه ای خنده ی مردم را بدست بیاورد و رای خنداننده ی برتر را بدست آورد حتی از تمسخر حدیث منصوب به امام صادق (ع) دریغ نکرد.

به گزارش قائم آنلاین،قسمت دوم از مسابقه خنداننده برتر برنامه تلویزیونی خندوانه، دیروز ۲۷ شهریور ماه میان دو شرکت کننده مسابقه امین حیائی و امیرمهدی ژوله برگزار گردید.

ژوله در این قسمت از اجرای خود طنزی را در رابطه با مراجعه به داروخانه و خرید پوشک بچه شروع کرده که گویا برای بالا بردن نمک طنزش ، کمی از تخیلاتش را وارد موضوع خود کرده است.

ژوله که بنا داشت به هر بهانه ای خنده ی مردم را بدست بیاورد و رای خنداننده ی برتر را بدست آورد حتی از تمسخر حدیث منصوب به امام صادق (ع) که فرمودند : ((پیاز بخورید زیرا در پیاز سه حکمت سودمند نهفته است : ۱ – لثه ى انسان را نیرومند و محکم مى سازد. ۲ – دهان را خوشبو مى کند. ۳ – بر نیروى جنسى مى افزاید. )) ( کلینی، محمد بن یعقوب، کافی، تهران، دار الکتب الإسلامیه‌، ۱۴۰۷ ه‍ ق‌،ج‏۶، ص: ۳۷۴) نیز دریغ نکرد و حتی این حدیث را به تمسخر گرفت و در کمال تعجب و سکوت مسئولان برنامه و حتی صدا و سیما ، این طنز تلخ در ۳ مرتبه از شبکه ی نسیم پخش گردید.

گفتنی است ، امیر مهدی ژوله چندی پیش در پی درگذشت مرتضی پاشایی با بیان مطلبی شیوع سرطان در کشور را تقصیر حکومت دانسته و همچنین مقالاتی در خصوص این موضوع نوشته و منتشر کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 10 =