کد خبر : 11750
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
-

نوسازی۲۰ هزار تاکسی فرسوده تا پایان سال

نوسازی۲۰ هزار تاکسی فرسوده تا پایان سال

قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت: روند اجرای طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده که مدتی است متوقف شده بود، مجددا آغاز می شود و با هماهنگی های بعمل آمده با شرکت ایران خودرو، برخی اختلافات مالی برطرف شد که روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور سرعت خواهد گرفت.

قائم آنلاین،ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، سیدمجتبی شفیعی ابراز امیدواری کرد روند مالی طرح نوسازی تاکسی های فرسوده را اصلاح کنیم و نرخ سود تسهیلات را نیز کاهش دهیم.
وی با اشاره به نرخ ۱۵ درصدی سود تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی، اظهار داشت: با همکاری و مشارکت شهرداری مشهد در مذاکرات انجام شده با بانک عامل و خودروسازان، روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی در این شهر سرعت گرفته و تا پایان سال بخش زیادی از تاکسی های فرسوده این شهر نیز نوسازی می گردد.
شفیعی، کلانشهر تهران و کرج را از دیگر شهر های پیشرو در این طرح اعلام کرد و یادآور شد: شهرداری کلانشهرها می توانند با مشارکت در این طرح در فعالسازی مجدد روند نوسازی همکاری داشته و به این چرخه سرعت بخشند.
قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری بانک، خودروسازان و شهرداری ها، پیش بینی می شود تا پایان سال جاری بیش از ۲۰ هزار تاکسی فرسوده نوسازی شود.
وی در خصوص تسهیلات اعطایی به صاحبان تاکسی فرسوده، گفت: در حال حاضر برای شهر های مشهد، تهران و کرج تسهیلات با نرخ مناسبی در نظر گرفته شده که تلاش می کنیم در شهر های دیگر نیز این رویه ادامه یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =