کد خبر : 11902
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
-

برنامه‌ریزی برای حضور و مشارکت حداکثری جوانان در مراسم هفته دفاع مقدس

برنامه‌ریزی برای حضور و مشارکت حداکثری جوانان در مراسم هفته دفاع مقدس

فرماندار حاجی‌آباد از برنامه‌ریزی برای حضور و مشارکت حداکثری جوانان در مراسم هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

قائم آنلاین،

اصغر جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی‌آباد، با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور تمامی مسئولان شهرستان طی روزهای گذشته برگزار شده است، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران به سراسر دنیا صادر شده و همه انقلاب‌ها نشئت‌گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: این انقلاب مرهون جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و امام شهدا و همه جانبازان، ایثارگران و آزادگان است و امروز باید به نسل جوان تبیین شود.

فرماندار حاجی‌آباد با بیان اینکه در اجرای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس، مشارکت مردمی و حضور حداکثری همه آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان ضرورت دارد، افزود: اگر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه حفظ شود فرهنگ ایثار و مقاومت گسترش پیدا می‌کند و نهادینه می‌شود.

وی ایمان و توکل به خداوند متعال را رمز پیروزی انقلاب اسلامی خواند و افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس کشور ایران با ۴۲ کشور مورد حمایت غرب در حال مبارزه بود، علیرغم حمایت‌های تسلیحاتی از سوی قدرت‌های بزرگ اما غیورمردان و رزمندگان اسلام اجازه ندادند یک وجب از خاک پاک میهن به دست بیگانگان بیفتد.

فرماندار حاجی‌آباد، جنگ ایران و عراق در طول هشت سال دفاع مقدس را جنگ حق علیه باطل عنوان و خاطرنشان کرد: این ایام بهترین فرصت است تا با یادکردن نام شهدا و دلجویی از خانواده‌های آنان دین خود را نسبت به امام و شهدا ادا کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =