کد خبر : 11483
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
-

همایش سراسری ائمه جمعه استان مازندران در جویبار برگزار شد

همایش سراسری ائمه جمعه استان مازندران در جویبار برگزار شد

همایش سراسری ائمه جمعه استان مازندران با حضور امامان جمعه شهرستان‌های مازندران و نماینده ولی فقیه در جویبار برگزار شد.

قائم آنلاین،

همایش سراسری ائمه جمعه استان مازندران صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مازندران، مشاور عالی رئیس ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر کشور و کلیه ائمه جمعه استان در مصلی الغدیر شهرستان جویبار برگزار شد.

در ابتدای مراسم، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی‌پور هم به عنوان میزبان این جلسه و هم به عنوان عضو هیئت رئیسه شورای سیاست گذاری استان با بیان نکاتی به همه ائمه جمعه خیر و مقدم گفت.

در ادامه نیز رضاگنجی فرماندار جویبار گزارشی از فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و فرهنگی این شهرستان به ائمه جمعه سراسر استان ارائه کرد.

سپس حجت الاسلام محمد انتظاری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مازندران نکات و تذکرات لازم را به ائمه جمعه گفت و از میزبانی خوب شهرستان جویبار تقدیر و تشکر کرد.

بعد از سخنرانی حجت الاسلام انتظاری، تعدادی از ائمه جمعه با خطاب قرار دادن استاندار مازندران، مشکلات استان و شهرستان‌های خود را به گوش وی رسانند و استاندار مازندران نیز وعده پیگیری و حل این مشکلات را داد.

گفتنی است، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، ربیع فلاح استاندار مازندران و مشاور عالی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

لازم به ذکر است، بعد از پایان همایش، کلیه ائمه جمعه به همراه نماینده ولی فقیه استان مازندران از مجتمع تولید ماهیان خاویاری جویبار(قره برون) بازدید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 9 =