کد خبر : 11485
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
-

برگزاری نمایش بازسازی واقعه غدیرخم در جویبار

برگزاری نمایش بازسازی واقعه غدیرخم در جویبار

به مناسبت عید غدیر نمایشی با عنوان بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان جویبار انجام خواهد شد.

قائم آنلاین،

به مناسبت عید غدیر، نمایش بازسازی غدیرخم همه ساله با مشارکت سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در سراسر کشور برگزار می‌شود.

امسال نیز این نمایش در شهرستان جویبار و هفت شهر دیگر استان مازندران برگزار خواهد شد.

بر همین اساس، دومین جلسه هماهنگی ستاد بازسازی واقعه غدیر خم در دانشگاه آزاد اسلامی جویبار برگزار شد.

فرمانده سپاه جویبار در این جلسه با اشاره به ابلاغ سازمان بسیج برای برگزاری این نمایش در سطح استان مازندران، اظهار داشت: بر اساس این ابلاغیه، شهرستان جویبار و هفت شهر دیگر استان مازندران، برای برگزاری نمایش بازسازی واقعه غدیر انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه جلسات مقدماتی برگزار شده است، گفت: قرار بر این شد که نمایش بازسازی واقعه غدیر در روبروی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شود.

سرهنگ اسماعیل نادعلی با بیان اینکه کارگردان این نمایش نیز انتخاب شده است، تأکید کرد: همه ادارات و مسئولان شهرستان جویبار باید برای برگزاری با شکوه رویداد فرهنگی بزرگ کمک‌های لازم را انجام دهند.

امام جمعه جویبار نیز در ادامه جلسه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ غدیر و رساندن پیام آن به گوش مردم، اظهار داشت: اگر پیام غدیر به خوبی منتشر می‌شد، مشکلات امروز منطقه به هیچ وجه به وجود نمی‌آمد.

وی افزود: ولایتمداری و عزت بخشی از مهترین پیام‌های غدیر است.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی‌پور با بیان اینکه ولایت گریزی در غدیر موجب ایجاد عاشورا شده است، تأکید کرد: اگر امروز هم پیام غدیر را به خوبی به عامه مردم معرفی نکنیم عاشورایی دیگر رخ خواهد داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ولایت پیام بزرگ غدیر بوده است، چرا که ولایت موجب سعادت خواهد شد.

فرماندار جویبار نیز در ادامه جلسه بازسازی واقعه غدیر را یک کار فرهنگی مفید معرفی کرد و اظهار داشت: اینکه برای چندمین بار در دوران مسئولیتمان یک کار فرهنگی بزرگ دیگر قرار است در جویبار برگزار شود موجب افتخار ما خواهد بود.

رضا گنجی افزود: خوشبختانه به دلیل تعاملات بسیار خوبی که در فضای شهرستان جویبار وجود دارد نگرانی برای برگزاری این رویداد فرهنگی وجود نخواهد داشت.

گفتنی است، در پایان جلسه نیز رمضانی کارگردان نمایش بازسازی واقعه غدیر جویبار در مورد نحوه کار گزارشاتی را مطرح کرد.نمایش بازسازی واقعه غدیر خم، صبح روز پنجشنبه ۹ مهرماه، روبروی دانشگاه آزاد جویبار برگزار خواهد شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 6 =