کد خبر : 11038
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴
-

رویای تحقق اقتصاد مقاومتی با کت‌وشلوارهای خارجی دولت‌مردان!/عکس‎نوشت

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان کشور گفت: در صورتی که مسئولان ارشد دولتی ما در وزارتخانه‌های خود از کت و شلوار و پیراهن‌های داخلی استفاده کنند، مدیران و کارمندان نیز از تولیدات داخلی استفاده می‌کنند.

قائم آنلاین،

جواد درودیان نقوسیان در گفت‌وگویی که با خبرگزاری تسنیم داشت، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا صرفاً در حد حرف است و منجر به آن شده که اکثر کارگا‌ه‌های صنف ما تعطیل شده‌اند یا ظرفیت تولید خود را به ۳۰ درصد کاهش داده‌اند.

وی تأکید کرد: متأسفانه بخش زیادی از کارگران کارگاه‌های تولید صنف ما و کیف و کفش تعطیل شده‌‎اند و به کار جابه‌جایی مسافر با موتور و پیک موتوری روی آورده‌اند.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان کشور ادامه داد: در صورتی که مسئولان ارشد دولتی ما در وزارتخانه‌های خود از کت و شلوار و پیراهن‌های داخلی استفاده کنند، مدیران و کارمندان نیز از تولیدات داخلی استفاده می‌کنند.

وی با ابراز اینکه رکود بر بازار پیراهن دوزان و خیاطان نیز حاکم است، گفت: بخش زیادی از بازار مواد اولیه ما ازجمله پارچه وارداتی است، زیرا حمایت لازم از تولید کننده داخلی صورت نمی‌گیرد.

درودیان نقوسیان گفت: متأسفانه بیشتر پیراهن و کت و شلواری که دولت‌مردان ما بر تن دارند، وارداتی است.

وی تصریح کرد: نمونه‌های موفقی در کشور‌های خارجی، از تأکید بر پوشیدن لباس‌های داخلی توسط مسئولان وجود دارد که این مهم به کشور ما هم قابل تعمیم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 5 =