کد خبر : 11220
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
-

تأکید رهبری به استفاده دولت از بسیج در اقتصاد مقاومتی/عکس‌نوشت

اگر وقت کنند آقای رئیس‌جمهور یا لااقل آقای جهانگیری که بخواهید و ببینید مجموعه‌ بسیج در مورد اقتصاد مقاومتی چه کارهایی می‌توانند انجام بدهند و ظرفیتش را دارند؛ ظرفیت خیلی خوبی است.

قائم آنلاین،اقتصاد مقاومتی از جمله مطالبه‌های مقام معظم رهبری از دولت و مردم است، موضوعی که مقوله مهمی در علم اقتصاد روز دنیا به‌شمار می‌رود.

در دیدار اعضای دولت با رهبری، نکات مهمی در این زمینه مطرح شد که از آن جمله توصیه رهبری به دولت و مسئولان مربوطه در مورد استفاده از ظرفیت عظیم بسیج در به تحقق رسیدن این امر مهم در نظام است.

قسمتی از بیانات ایشان به شرح زیر است:

«نکته‌ دیگر این است که بخشهای بیرون از دولت دیده بشوند؛ حالا شما در مورد وزارت‌ها و بخش‌های دولتی ممکن است ابلاغ کنید؛[امّا] بخش‌هایی وجود دارند خارج از دولت؛ این‌ها می‌توانند در اقتصاد مقاومتی نقش ایفا کنند، از جمله بسیج؛ من یک گزارشی [هم‌] دیدم.

خیلی لازم است به نظر من -اگر وقت کنند آقای رئیس‌جمهور یا لااقل آقای جهانگیری- که بخواهید و ببینید مجموعه‌ بسیج در مورد اقتصاد مقاومتی چه کارهایی می‌توانند انجام بدهند و ظرفیتش را دارند؛ ظرفیت خیلی خوبی است.

بسیج چیز کمی نیست، چیز کوچکی نیست؛ بسیج یک مجموعه‌ عظیم و آماده‌به‌کاری است؛ این‌ها را بخواهید، ببینید چه‌کار می‌توانند بکنند؛ این‌ها می‌آیند امکانات خودشان را عرضه می‌کنند و می‌گویند این‌کارها را هم کرده‌ایم، به نظر من امکاناتِ [خوبی هست‌].»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 15 =