کد خبر : 10822
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷
-

اولیویرا: ما به اتفاقات فصل گذشته فکر نمی‌کنیم

اولیویرا: ما به اتفاقات فصل گذشته فکر نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ارتباط بین اصفهان و تبریز همیشه قوی بوده و ما به اتفاقاتی که فصل گذشته افتاده فکر نمی‌کنیم و امیدوارم رابطه بین هواداران دوباره خوب باشد.

عصرساری،

تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: من ۴ سال است که ایران هستم در این مدت برای نخستین بار است که می‌بینم که خبرنگاران آن قدر جوان هستند که بسیار خوشحال کننده است و شگفت زده شدم.

وی درباره بازی با سپاهان افزود: ما مقابل تیمی هستیم که در صدر جدول است و مربی بسیار بزرگی دارد و خیلی برای این مربی احترام قائل هستم به خاطر اینکه ایشان خدمت زیادی به فوتبال ایران داشته است؛ بازی فردای ما در شهر اصفهان است و به طور قطع برای ما راحت نخواهد بود، سپاهان بسیار قوی لیگ امسال را آغاز کرده و می‌دانیم با مشکلات بسیاری مواجه می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: سپاهان تیمی است که خوب توانسته واکنش نشان دهد و انگیزه بالایی دارد و من انتظار دارم که بازی مورد قبولی را بتوانیم انجام دهیم و فکر می‌کنم تیم ما نسبت به قبل بهتر شده و سعی می‌کنیم بازی زیبایی انجام دهیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره مشکلات اخیر بین باشگاه و کادرفنی تراکتور بیان کرد: این اختلافات همیشه در فوتبال وجود داشته و سنگی جلوی پای آدم‌ها است، اما در حال حاضر مشکلی نیست ما همه در یک کشتی هستیم و باید با هم متحد باشیم.

اولیویرا درباره اختلاف احتمالی هواداران ۲ تیم به دلیل اتفاقات فصل گذشته تصریح کرد: فوتبال از حوادث و احساسات ساخته شده و بعضی وقت‌ها این موارد برعکس جواب می‌دهد؛ فوتبال را نمی‌توان یک طرفه نگاه کرد اما اتفاقتی که افتاده حل شده است و در روز آخر در آن ۲۰ دقیقه فکر می‌کردم قهرمان شدیم و پس از دریافت خبر واقعی شوک زیادی به من وارد شد.

وی خاطرنشان کرد: ارتباطی که بین اصفهان و تبریز است خیلی قوی بوده و  ما به اتفاقاتی که افتاده فکر نمی‌کنیم و امیدوارم رابطه بین هواداران دوباره خوب باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره مشکلات تیمش بیان کرد: فصل قبل بازیکنان خوبی داشتیم و من از روی دیدگاهی که به آنان داشتم این فصل را خوب می‌دیدم اما در فصل جدید وقتی به این تیم بازگشتم بازیکنان خوبم را مانند آندو از دست دادم که این سبب مشکلاتی برای ما شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =