کد خبر : 6610
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
-

فرماندار نور: وظیفه مسئولان، مراقبت از دین و دنیای مردم است‌

فرماندار نور گفت: وظیفه مسئولان است تا از دین و دنیای مردم مراقبت کنند و نباید به بهانه خدمت و آبادانی و جاذبه‌های توریستی، دین و ارزش‌های دینی را نادیده بگیریم بلکه باید مراقب دین و دنیای این مردم که از بهترین‌های روزگار هستند، باشیم.

به گزارش علویون؛ هادی خنجری در جلسه شورای اداری بخش چمستان، اظهار کرد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی همواره خواستند تا نور انقلاب را خاموش کنند و امروز نیز با دست‌نشانده‌ای به‌نام عربستان درصدد از بین بردند شیعه و انقلاب هستند، اما از آنجایی که خواست خداوند بر پیروزی دین رسول‌الله است، به‌وسیله همین دشمنان نور انقلاب در جهان گسترش یافت و البته این‌بار هم دشمنان اسلام در آتشی که خود افروختند، می‌سوزند.

وی افزود: وظیفه مسئولان است تا از دین و دنیای مردم مراقبت کنند و نباید به بهانه خدمت و آبادانی و جاذبه‌های توریستی دین و ارزش‌های دینی را نادیده بگیریم بلکه باید مراقب دین و دنیای این مردم که از بهترین‌های روزگار هستند، باشیم.

فرماندار نور با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات هستیم، تصریح کرد: ما امانت‌دار هستیم و وظیفه ما در برابر قانون مشخص است، بنابراین اقدامات و حرکات ما نباید به‌گونه‌ای باشد که شائبه طرفداری و حمایت از کاندیدایی را ایجاد کند و فضایی فراهم شود که نشان‌گر له یا علیه فرد خاصی باشد.

این مسئول با بیان اینکه استفاده از فضا و امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است، خاطرنشان کرد: ما باید در همه حال پیرو عملی ولایت باشیم و قانون را رعایت کنیم.

* خدمت به خلق خدا بالاترین افتخار برای مسئولان نظام است

امام جمعه چمستان در این جلسه بیان کرد: ملت ما عزت‌مند است و با عزت و آبروی خود برای کشور و جامعه ایرانی عزت می‌آورد.

حجت‌الاسلام سیداحمد جباری افزود: تا زمانی که مسئولان در کنار ملت باشند و ملت پشتیبان آنها باشد، تهدید هیچ مستکبری کارگر نیست، بلکه مستکبران مجبور به سر تعظیم فرود آوردن در مقابل ملت ایران هستند که مصداق آن را در نشستن دشمنان ما در پای میز مذاکره می‌بینید.

وی خدمت به خلق خدا را بالاترین افتخار برای مسئولان نظام دانست و گفت: زمان مسئولیت و عمر کوتاه است و باید از این فرصت کوتاه با خدمت صادقانه و بی‌منت برای آخرت خود توشه برداریم و نامی ماندگار به یادگار بگذاریم.

 

 

منبع: فارس

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 2 =