کد خبر : 6579
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
-

فتنه ۸۸ اختلاف انتخاباتی بین دو کاندیدا نبود/ با انتشار اسناد منتشرنشده فتنه دست‌های برانداز نظام مشخص می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: فتنه ۸۸ اختلاف انتخاباتی بین دو کاندیدا نبود و با انتشار اسناد منتشرنشده این فتنه مردم خواهند فهمید چه دست‌هایی می‌خواستند انقلاب اسلامی را سرنگون کنند.

به گزارش علویون؛ حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی در همایش ائمه جماعت استان تهران با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: فتنه ۸۸ یکی از نمونه‌های توطئه دشمنان علیه انقلاب بوده و این فتنه اختلاف انتخاباتی بین دو کاندیدا نبود.

وی ادامه داد: اسناد منتشر نشده پشت پرده این فتنه باید روزی منتشر شود تا مردم ببینند چه دست‌هایی تلاش داشت تا نظام را سرنگون کند.

تقوی تصریح کرد: چراغ فتنه با هوشیاری رهبری و مردم خاموش شد ولی باید بدانیم که لایه‌های رویین فتنه مشخص شدند ولی لایه‌های زیرین فتنه هنوز مشخص و معرفی نشدند.

رئیس شورای سیاست‌گزاری ائمه جمعه با اشاره به نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه اظهار داشت: موج انقلاب اسلامی در منطقه و در کشورهایی مانند یمن و بحرین موثر بوده است و شما می‌بینید که انقلاب اسلامی امروز در سوریه موثر است و فرزندان امام خمینی در جنوب لبنان به چهارمین ارتش بزرگ دنیا سیلی می‌زنند.

تقوی ادامه داد: موج انقلاب اسلامی به لبنان و سوریه رفت و آنان را تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای کرد و حزب‌الله لبنان اکنون در منطقه یک قدرت بوده که وهابیت و اربابان آن نه تنها نتوانستند آن را نابود کنند بلکه حزب‌الله در حال مختومه کردن پرونده آنان است.

منبع: فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 18 =