کد خبر : 5856
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
-

واکنش آیت‌الله موسوی اردبیلی به حمله انتحاری در مسجد شیعیان عربستان

یکی از مراجع تقلید شیعیان در بیانیه‌ای حمله انتحاری تروریست های تکفیری به مسجد شیعیان عربستان را محکوم کردند.

به گزارش علویون؛ آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی یکی از مراجع عالیقدر شیعیان در واکنش به حمله انتحاری به مسجد امام علی(علیه السلام) در شهرک القدیح منطقه القطیف عربستان که منجر به شهادت ۲۱ نمازگزار شد بیانیه‌ای صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

وما نقموا منهم إلا أن یؤمنوا بالله العزیز الحمید

بار دیگر دست جنایت و ددمنشی از آستین افراطی‌گری بیرون آمد و خون مسلمانان نمازگزار را در خانه خدا و در حال نماز بر زمین ریخت. تروریست‎هایی که بزرگترین جرمشان سرقت نام مقدس اسلام است، خون مؤمنان را بر خود مباح می‌شمرند و البته نه فقط جان‌های مسلمانان بی‌دفاع بلکه آرامش و امنیت و مصالح امت اسلام را نشانه گرفته‎اند. ماشین جنگی تکفیری‌ها با پشتیبانی دشمنان قسم خورده اسلام و البته متأسفانه با پرچم اسلام در کشورهای اسلامی به راه افتاده، خون می‌ریزد، ویرانی به بار می‌آورد، آشوب برپا می‌کند و مقاصد آنان را برمی‌آورد که خواهان نابودی اسلام و ذلت و اسارت مسلمین هستند.

این جانب از همه علمای اعلام و متفکران جهان اسلام استدعا دارم در این روزهای پرماجرا به دفاع همه جانبه از کیان اسلام و برادری و آرامش مسلمانان برخیزند و برای دردها و مصائب امت چاره‌ای بیندیشند.

بر ارواح شهیدان حادثه جانسوز قدیح درود می‌فرستم و برای مجروحین سلامت و شفا مسئلت دارم و بر همه بازماندگان و مردم شریف قطیف تسلیت عرض می‌کنم.

از خداوند قادر متعال عزت و سربلندی مسلمانان و دفع کید اعداء اسلام و جاهلان فریفته و رحمت و عنایت ذات اقدسش را مسئلت دارم.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
عبدالکریم موسوی اردبیلی
۵ شعبان المعظم ۱۴۳۶

 

منبع: خبرگزاری اهل بیت علیهم السلام

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − سیزده =