کد خبر : 5032
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
-

آیت‌الله جوادی آملی: امنیت کشور به برکت اهل‌بیت(علیهم السلام) فراهم شده است

یکی از مراجع عالیقدر شیعیان با بیان اینکه وجب به وجب اطراف کشور را تروریست‌ها و دشمنان احاطه کرده‌اند تاکید کردند این امنیت کشور به برکت اهل‌بیت (علیهم السلام) است.

به گزارش علویون؛ آیت الله العظمی جوادی آملی در جلسه درس تفسیر خود که در مسجد اعظم برگزار می‌شود‏، با توجه به نزدیک شدن ایام اعتکاف بیان داشتند: دعا خواندن مقداری از مشکل را حل می‌کند، الان هم در آستانه میلاد امام علی(علیه السلام) هستیم و در ایام البیض قرار داریم، این فضا‌ها فضای نورانی و پربرکت است، اگر رحمت الهی شامل حوزه و دانشگاه شده است، حداکثر بهره را باید برد، برای اینکه الان ما در میدان مین هستیم و به لطف الهی در امانیم، این چنین نیست که این نعمت آسایش و امنیت به رایگان به دست آمده باشد.

ایشان افزودند: شرق ما طالبان و باقیمانده القاعده هستند، غرب ما داعشی‌ها هستند، جنوبمان را هم که ببینیم، این شیوخ خلیج فارس، قدم به قدم، وجب به وجب به این بیگانه و اعدا عدوّ ما، پایگاه نظامی دادند، شمال هم که به بهانه ناتو، این موشک‌های خود را آماده کرده‌اند، ولی کشور ما به برکت اهل بیت(علیهم السلام)، امنیت دارد این امنیت کشور به برکت اهل‌بیت(علیهم السلام) است، ما واقعا میهمان اهل بیت(علیهم السلام) هستیم.

مرجع تقلید شیعیان تاکید کردند: باید همه ما قدر ماه رجب و قدر ایام اعتکاف و قدر این دعا‌ها و ناله‌ها را بدانیم تا بتوانیم امنیت را به سایر کشور‌ها صادر کنید، وقتی انقلاب صادر شد، امنیت هم به سایر کشور‌ها صادر می‌شود.

آیت الله جوادی آملی با محکوم کردن حملات عربستان به کشور یمن، ابراز داشتند: شما باور نمی‌کردید که این عربستان که ادعای اسلام دارد و خود را خادم‌الحرمین می‌دانند اما به یک کشور مسلمان و پیرو اهل‌بیت(علیهم السلام) حمله کنند! این با کدام منطق جور درمی‌آید؟ چگونه است که یک کشور اسلامی به یک کشور اسلامی دیگر حمله می‌کند آنهم به با دستور کشور کفر؟! این کشور‌ها، آمریکا را مقتدر می‌دانند، نمی‌دانند که اقتدار آمریکا، اقتدار کاذب و ظاهری است. آمریکا ریشه و تمدنی ندارد، ساقه‌ای ندارد، اصل و فرعی ندارد، اگر هم اکنون می‌بیندکه یک کم قد کشیده و گردن کشی می‌کند، چون هفتاد میلیون قبر زیر پای اوست.

ایشان ادامه دادند: آمریکا این قدرت خودش را که از راه تمدن و عقل و عدل به دست نیاورده است، بلکه از آدمکشی به دست آوردند، اگر هفتاد میلیون را کشت و روی قبر آنان ایستاد و عربده کشید، اینکه تمدن نمی‌شود! اینکه برای کسی اعتباری نمی‌آورد! حالا چطور شده که خادم الحرمین به دستور چنین کشوری، به پیروان اهل بیت(علیهم السلام) حمله می‌کند؟! یمنی‌ها نسبت به اهل‌بیت(علیهم السلام) خالص هستند، در روز روشن به مردم یمن حمله می‌کنند و کسی هم کاری نمی‌کند!

مرجع تقلید شیعیان در پایان اظهار امیدواری کردند که با دعای خیر مومنان در ایام ماه رجب و خصوصا ایام اعتکاف، نه تنها انقلاب اسلامی نورانیت پیدا کند و از همه لحاظ بیمه شود، بلکه کشورهای مسلمان نیز از سلطه بیگانه نجات پیدا کنند.

 

منبع: خبرگزاری اهل بیت علیهم السلام

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − دوازده =