کد خبر : 4687
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
-

هفتمین نظامی سعودی کشته شد/ آتش‌بس ۲۴ ساعته در شرق یمن/ دولت مستعفی یمن، طرح صلح ایران را رد کرد

بیست و پنجمین روز حملات هوایی عربستان به یمن در حالی آغاز شد که منابع آگاه از تلاش مخفیانه ریاض برای پایان آبرومندانه عملیات «طوفان قاطع» و رسیدن به توافق با انصارالله خبر داده‌اند.

به گزارش علویون؛ جنایات عربستان سعودی علیه مردم بی‌دفاع یمن که با چراغ سبز آمریکا و در سایه بی‌تحرکی جامعه بین‌الملل همچنان ادامه دارد، وارد بیست و پنجمین روز خود شد.

منابع آگاه می‌گویند که عربستان به انصارالله و ارتش یمن پیغام داده که در صورت عقب نشینی از شهرهای جنوبی حاضر به دادن مبالغ هنگفتی کمک به یمن است.

آخرین تحولات یمن را در زیر دنبال کنید:

 

* دولت مستعفی یمن در عربستان، طرح صلح ایران را رد کرد

* ده‌ها نفر در حمله جنگنده‌های سعودی به منطقه مرزی و نظامی «المبخره» در یمن قربانی شدند/ بیش از ۵۰ خودروی نظامی عربستان در بخش سعودی منطقه المبخره مستقر شدند

* آتش‌بس ۲۴ ساعته در «مأرب» در شرق یمن/ یک مقام محلی اعلام کرد که میانجیگرانی در قبایل مختلف متشکل از سرشناسان و ریش‌سفیدان استان، موفق شدند ۲۴ ساعت آتش‌بس در منطقه «جدعان» برقرار کنند که بر اساس آن تیم‌های مهندسی خطوط انتقال برق و خطوط نفت‌رسانی و مشتقات آن را تعمیر کنند.

این آتش‌بس از ساعت ۱۸ شب گذشته آغاز و تا ساعت ۱۸ امروز به وقت محلی ادامه دارد. «شیخ منصور بن صالح الصیادی» عضو کنگره مردمی (المؤتمر الشعبی) و «شیخ علی عبدربه القاضی» نماینده پارلمان و رئیس فراکسیون مستقل‌ها در این آتش‌بس نقش داشتند.

* سردار سلامی: عربستان دنبال سلطه طلبی در جهان عرب است/ تجاوز به یمن، استثنایی‌ترین حماقت آل سعود بود

* یک سرباز سعودی دیگر در مرز یمن کشته شد/ شمار کشته‌های اعلامی ارتش عربستان از زمان آغاز تجاوز (۲۵ روز پیش) به هفت نفر رسید

* عربستان: اجازه ورود بدون هماهنگی هواپیماهای خارجی به صنعا را نمی‌دهیم

* عربستان منزل رئیس‌جمهور اسبق یمن را بمباران کرد

*  عقب‌نشینی عربستان مقابل انصارالله مشروط به خروج از مراکز شهرهای جنوبی

* درگیری‌های شدید در خیابان‌های «القلوعه» و مناطق «المعلا» و «الشیخ عثمان» در شمال عدن بین نیروهای ارتش و انصارالله با تروریست‌ها

 

 

منبع: فارس

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + دوازده =