کد خبر : 4369
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
-

قشقاوی: مقامات سعودی پیگیر مجازات متخلفان فرودگاه جده هستند

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: مقامات سعودی گفتند که جز اعمال اشد مجازات برای دو مامور مجرم، آن هم با حضور دو خانواده ایرانی، هرگز رضایت نخواهند داد.

به گزارش علویون؛ “حسن قشقاوی” معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه مقامات سعودی پیگیر مجازات متخلفان فرودگاه جده هستند اظهار داشت: مقامات سعودی گفتند که جز اعمال اشد مجازات برای دو مامور مجرم، آن هم با حضور دو خانواده ایرانی، هرگز رضایت نخواهند داد.

وی ادامه داد: چهارشنبه گذشته ملاقات مهمی بین حسین صادقی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ریاض با یک مقام عالیرتبه سعودی درخصوص موضوع دو مامور مجرم عربستانی انجام شد.

به گفته قشقاوی، در این دیدار مسوول عالیرتبه سعودی در پاسخ به پیگیری‌های سفیر ایران اظهار داشت: اتفاقی که افتاد مایه تاسف شدید ما و خجالت آور است. مرتکبین این عمل غیر انسانی و ناشایست هم اکنون در زندان به سر می‌برند و پرونده نزد مدعی العموم است.

قشقاوی اضافه کرد: این مقام سعودی قول داده که جز به اشد مجازات آن‌ها هرگز رضایت نخواهیم داد و شما را در جریان موعد آن قرار خواهیم داد تا خانواده قربانیان از نزدیک شاهد آن باشند.

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجهافزود: وزارت امور خارجه در جریان کامل جریحه دار شدن احساسات و افکار عمومی هموطنان عزیز است به همین دلیل تا حصول نتیجه قطعی به پیگیری مستمر خود ادامه داده، همگان را در جریان امر قرار خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته مطالب اغراق آمیز و غیر واقعی نیز عمدتاً در فضاهای مجازی در جریان است که نباید به آن‌ها توجه شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 9 =