کد خبر : 4219
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
-

رئیس دفتر رئیس جمهوری با مراجع عظام تقلید در قم دیدار کرد

رئیس دفتر رئیس‌ جمهوری روز دوشنبه و در سفری کوتاه به قم با حضرات آیات عظام تقلید مکارم شیرازی، وحید خراسانی و صافی گلپایگانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش علویون؛ دکتر محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌ جمهوری روز دوشنبه و در سفری کوتاه به قم با حضرات آیات عظام تقلید مکارم شیرازی، وحید خراسانی و صافی گلپایگانی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس دفتر رییس‌ جمهوری در این دیدار‌ها ضمن ارایه گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور و با اشاره به کاهش قابل ملاحظه نرخ تورم و عبور از شرایط رکود، برنامه‌های دولت را برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق فضای کسب و کار تشریح کرد.

دکتر نهاوندیان همچنین با اشاره به نامگذاری سال ۹۴، تحت عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، بر لزوم حضور موثر‌تر مردم در تمامی عرصه‌ها و مشارکت همه سلایق سیاسی متعهد به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی برای ارتقای وحدت و انسجام ملی و همچنین همدلی و همزبانی بیشتر میان دولت و ملت تاکید کرد.

رئیس دفتر رئیس‌ جمهوری در این دیدار‌ها همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای و نتایج حاصل شده در روزهای اخیر در این مذاکرات و نیز برنامه‌های پیش رو در این باره ارایه کرد.

حضرات آیات عظام تقلید، مکارم شیرازی، وحید خراسانی و صافی گلپایگانی در این دیدار‌ها، ضمن ابلاغ سلام و دعا برای رییس‌ جمهوری و دولت، توفیق بیش از پیش دولت در اجرای برنامه‌ها و اهداف پیش رو را از خداوند متعال خواستار شده و بر لزوم حمایت مردم از دولت در راستای تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و تحکیم انسجام و وحدت عمومی تأکید کردند.

دیدار خصوصی رئیس دفتر ریاست جمهوری با آیت الله صافی گلپایگانی

دکتر نهاوندیان صبح امروز به طور خصوصی و کاملا محرمانه با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله العالی دیدار کردند.

وی پس از ابلاغ سلام ریاست محترم جمهوری گزارش مبسوطی از روند مذاکرات هسته‌ای و اوضاع منطقه خدمت معظّم له ارایه داد.

آیت الله صافی گلپایگانی نیز با تشکر از ریاست محترم جمهور و ابلاغ سلام به ایشان، تذکرات مهمی را در ارتباط با مسائل موجود منطقه و جهان اسلام ارائه دادند.

 

منبع: ابنا

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + چهارده =