کد خبر : 3863
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
-

وزیر تعاون: در پارادایم جدیدی از رابطه ملت و دولت قرار داریم/نامگذاری هوشمندانه سال ۹۴/باید به رشد اقتصادی ۸ درصد دست پیدا کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رابطه ملت و دولت در پارادایم جدیدی قرار گرفته و نامگذاری با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه تعیین شده است.

به گزارش علویون؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ به عنوان «دولت، ملت، همدلی و همزبانی» و راه‌های رسیدن به اهداف شعار مذکور، اظهار داشت: در سال گذشته کشور مشکلات زیادی را پیش روی خود داشت که برخی از این مشکلات رفع و برخی از آن‌ها همچنان باقی مانده است.
وی افزود: معتقدم در حال حاضر ما در پارادایم جدیدی از رابطه ملت و دولت قرار داریم و نامگذاری با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه تعیین شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در حال حاضر نیاز داریم با در نظر گرفتن شعار مذکور از کنار مسائل و مشکلات عبور کنیم.
ربیعی متذکر شد: در شرایطی قرار داریم که باید به رشد اقتصادی ۸ درصد دست پیدا کنیم که در این بین توان دولت کافی نبوده و ما قطعا باید با کمک مردم و نهادهای اجتماعی مشکلات را حل کرده و از آن‌ها گذر کنیم.
وی تاکید کرد: معتقدم طرح مبحث همدلی دولت و ملت در حقیقت می‌تواند برداشتی از نوع مشارکت مردم در امور کشور باشد و مبحث همزبانی آن هم می‌تواند به فهم مشترک از مسائل معطوف شود.
ربیعی ادامه داد: بی‌شک همزبانی تنها به صحبت کردن ختم نشده و به مبحث درک و فهم مشترک از مسائل و آرمان‌های کشور منتهی می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم باید مردم و نهادهای مردمی را در سال ۹۴ بیشتر درگیر فعالیت‌های کشور کنیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 12 =