کد خبر : 3409
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
-

محکومیت«م.ه» به حبس، جزای نقدی و انفصال/حکم قطعی نیست

سخنگوی قوه قضائیه از صدور حکم قضایی برای متهم «م. ه» خبر داد و گفت: چهارشنبه هفته گذشته به وکلای این متهم اخطارهایی صادر شد که برای ابلاغ حضوری در دادگاه صادرکننده حکم حاضر شوند.

به گزارش علویون؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» دقایقی پیش در گفتگو با شبکه خبر با اعلام اینکه هنوز حکم قطعی نشده و در این باره عذر قانونی دارم، گفت: یک بخش از اتهامات «م.ه» به استناد ماده ۳ قانون تشدید مرتکبان ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری حکم به حبس، جزای نقدی و انفصال صادر شده است.
وی تاکید کرد: همچنین به اتهام تبصره ۲ ماده ۵ این قانون یعنی تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری حکم حبس و جزای نقدی و رد مال و انتصال صادر شده است.

سخنگوی دستگاه قضا افزود: «م.ه» درباره مسائل امنیتی به حبس محکوم شده است.

وی تاکید کرد: حکم که قطعی شد قطعا آن را به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد، ضمن اینکه این حکم قابل بازنگری و تجدید نظرخواهی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ حکم به متهم و وکلایش وی ۲۰ روز فرصت دارد تا به رای صادره اعتراض کند و اگر اعتراض نکرد حکم قطعی تلقی خواهد شد.

‘گفتنی است  امروز یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به احضار «م.ه» به دادگاه انقلاب برای ابلاغ حکم، اظهار داشت: امروز قرار بود متهم به اتفاق وکلایش برای دریافت ابلاغ حکم صادره به دادگاه انقلاب مراجعه کنند.(متن کامل خبر را اینجا بخوانید)

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 15 =