کد خبر : 3154
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
-

اظهار نظر مرادخانی در خصوص لغو کنسرت‌های اخیر

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: وزارت ارشاد تمام سعی خود را برای برگزاری هرچه بهتر کنسرت‌ها انجام می‌دهد اما در بعضی نقاط کشور نسبت به این موضوعات نقد وجود دارد.

به گزارش علویون؛ علی مرداخانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آنچه که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند در خصوص لغو برخی از کنسرت‌های مجاز انجام بدهد این است که بر مواضع و فعالیت‌های قانونی خود تاکید کرده و به نحوی مواضع خود را اعلام بکند.
وی ادامه داد: از وظایف دیگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص لغو کنسرت‌های مجاز می‌توان به تبیین کارهای انجام شده در حوزه کارشناسی و شفاف سازی این امور اشاره کرد.
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در حوزه‌های مختلف موسیقی که به هر صورت در برگیرنده برنامه‌های مختلفی هستند. تمام تلاش ما بر این است که کوچکترین مشکل خلاف شرع یا خلاف قانونی اتفاق نیفتد.
مرادخانی، افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هرگونه سعی و کوشش که لازم باشد را به کار می‌گیرد تا از هر لحاظ امور مرتبط با کنسرت‌ها به خوبی انجام بشوند اما ممکن است که در برخی از موارد و در بعضی از نقاط کشور نسبت به این موضوعات نقدی وجود داشته باشد.
وی گفت: در بعضی از موارد وجود انتقاد در خصوص برگزاری کنسرت‌ها اشخاص و گروه‌ها وارد عمل می‌شوند و تصمیماتی را برای این گونه برنامه‌ها می‌گیرند، من امیدوارم با همکاری وزارت ارشاد در این زمینه اتفاقات خوبی صورت بگیرد تا دغدغه‌های بعضی از افرادی که واقعا دغدغه دینی دارند رفع بشود تا در آینده شاهد اینگونه تناقضات و رفتارهای متضاد نباشیم.
مرداخانی، افزود: می‌توان با نقض هر چیز مُجازی حرمت آن را از بین برد، در این میان همه حرف ما این است که همه باید به یک موضوع مجاز از طرف مقامات مسئول احترام گذاشته و توجه داشته باشند که این مورد با گذر از فیلتر‌های مختلف به اینجا رسیده، حال اگر کسانی برای این موارد نظرات خاصی دارند باید در یک جریان دیگری به بررسی آنها بپردازیم.
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در بعضی مواقع ممکن است نظر بر این باشد که برگزاری کنسرت‌ها از اساس اصلا نباید انجام بگیرد ولی به نظر ما مواردی که به لحاظ قانونی و به لحاظ بررسی‌های انجام شده همه مراحل را طی می‌کنند از وجاهت لازم برای اجرا در کشور برخوردار هستند.
مرادخانی، ادامه داد: امیدواریم که در آینده این گونه از موارد و شبهات پیش آمده به نحوی رفع شوند که دیگر شاهد آنها نباشیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =