کد خبر : 2890
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
-

پلیس آمریکا ۵ معترض ضد اسرائیلی را بازداشت کرد + تصاویر

همزمان با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن مخالفان این رژیم صهیونیستی در مقابل مرکز کنوانسیون واشنگتن تظاهرات برپا کردند.

به گزارش علویون؛ پلیس آمریکا ۵ معترض را که علیه جنایات «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن تظاهرات کرده بودند، بازداشت کرد.

این اعتراضات از سوی موسسه حامی صلح «کد پینک» و دیگر گروه‌های ضد اسرائیلی همزمان با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن سازماندهی شده بود.

این افراد در جریان تظاهرات ده‌ها معترض ضد اسرائیلی در مقابل مرکز کنوانسیون واشنگتن که قرار است نتانیاهو در آن سخنرانی کند بازداشت شدند.

معترضان همچنین در روز اول کنفرانس سالانه کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل (آیپک)، یکی از قدرتمند‌ترین لابی‌های طرفدار اسرائیل در آمریکا تحصن کردند.

معترضان در حالی ‌که پلاکاردهایی با مضمون «نتانیاهو جنایتکار جنگی است» در دست داشتند، برقراری عدالت و برابری را برای فلسطینی‌ها و پایان دادن به آپارتاید اسرائیل را خواستار شدند.

فعالان ضد اسرائیلی تعطیلی کنفرانس سه روزه آیپک را خواستارند چرا که بر این باورند که آیپک جنایات اسرائیل را توجیه می‌کند.

انتظار می‌رود نخست وزیر اسرائیل که روز یکشنبه وارد آمریکا شده امروز در کنفرانس آیپک و روز سه شنبه در کنگره آمریکا سخنرانی کند.

«جان بینر» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در سوم مارس از بنیامین نتانیاهو دعوت کرد در کنگره درباره ایران سخنرانی کند که با انتقاد کاخ سفید مواجه شده است.

نتانیاهو بار‌ها مخالف خود را با مذاکرات هسته‌ای با ایران اعلام کرده است و انتظار می‌رود در سخنرانی خود در کنگره سخنانی علیه توافق احتمالی با تهران بیان کند.

منبع: ابنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 12 =