کد خبر : 2598
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸
-

انتشار سند فوق محرمانه اسنودن درباره ایران

ادوارد اسنودن یک سند فوق محرمانه منتشر کرده که از جاسوسی مشترک رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس از مقامات ارشد ایران حکایت دارد. بر اساس مفاد سند، ایران از قربانیان حملات سایبری علیه شرکت های نفتی اش در سال ۲۰۱۲ بوده است.

به گزارش علویون؛ این سند فوق محرمانه که مربوط به سال ۲۰۱۳ است، همچنین نشان می‌دهد سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا نگران اند عملیات تهاجمی و پیشرفته سایبری غرب، ایران را قادر ساخته باشد که قابلیت‌ هایش را با مطالعه و بررسی و نسخه برداری این تاکتیک‌ ها، ارتقا دهد.

 

افزون بر این، پایگاه اینترسپت که این سند را منتشر کرده اعلام کرده این سند را ادوارد اسنودن- پیمانکار سابق سازمان سیا- در اختیارش قرار داده است.

 

بر اساس این سند، آژانس امنیت ملی آمریکا به ویژه نگران آن است که قدرت سایبری ایران از طریق یادگیری طی حملاتی که علیه این کشور صورت گرفته، به طور فزاینده افزایش یابد.

 

در بخش هایی این سند آمده است: حملات ایران در پاسخ به فعالیت های غرب علیه بخش هسته‌ ای ایران است و آژانس امنیت ملی آمریکا انتظار دارد این حملات ادامه یابد.

بر اساس این سند، جاسوسی از مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ را برای حمایت از تصمیم گیران سیاسی به عنوان یکی از طرح های مشترک و موفق آمریکا و انگلیس عنوان کرده است.

 

بر اساس مفاد سند، ایران از قربانیان حملات سایبری علیه شرکت های نفتی اش در سال ۲۰۱۲ بوده است.

 

منبع: شبکه خبر

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 5 =