کد خبر : 2273
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
-

پاسخ ایران به ۲ ادعای جدیدآمریکایی ها

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادعای روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال را مبنی بر این که در هفته های اخیر نامه‌ ای از مقام معظم رهبری به رئیس جمهوری آمریکا نوشته شده است, به شدت تکذیب کرد.

به گزارش علویون؛ مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه  کشورمان مطلب روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال را  دراین باره بازی رسانه‌ ای غیر حرفه‌ای توصیف کرد و افزود:  نامه نگاری رئیس جمهوری آمریکا دارای سابقه بوده که در برخی موارد نیز به این نامه‌ها پاسخ داده شده است.

افخم تاکید کرد: هیچ نامه جدیدی مطرح نمی‌باشد.

افخم

سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان همچنین درواکنش به بیانیه مطبوعاتی اخیر وزارت خارجه آمریکا و ادعاهای مطرح شده درباره اقدامات قوه قضائیه و دستگیری و بازداشت برخی افراد، این بیانیه را مصداق بارز دخالت در امور داخلی ایران و مغایر با تعهدات صریح دولت آمریکا در بیانیه الجزایر دانست.

افخم افزود:مناسب است مقامات آمریکایی به‌ جای این اظهار نظرات و تـوصیه‌های نامربوط به سایرکشورها، تـوجه خود را بـه گزارشات رو به افزایش و نگرانی مراجع مستقل درباره حقوق شهروندی اتباع آن کشور معطوف و با تمهیدات لازم از تکرار حوادثی مانند فاجعه قتل ۳ دانشجوی مسلمان آمریکایی خودداری کرده و در پی اجرای عدالت باشند.

 

منبع: شبکه خبر

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 4 =