کد خبر : 1249
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
-

پیام تسلیت علی لاریجانی به سید حسن نصرالله

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به دبیرکل حزب الله لبنان شهادت جمعی از مبارزان حزب الله در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به شهر قنیطره را تسلیت گفت.

به گزارش علویون؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان ضمن تسلیت شهادت جمعی از مبارزان حزب الله در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به شهر قنیطره تصریح کرد: بی‌تردید خون این شهدای عزیز به تقویت شجره طیبه مقاومت اسلامی در منطقه و ناکامی دشمنان اسلام به ویژه رژیم اشغالگر قدس و گروههای تروریستی – تکفیری منجر خواهد شد.

متن کامل پیام لاریجانی به این شرح است:

جناب آقای سید حسن نصرالله
دبیر کل محترم حزب الله لبنان
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

با تاسف فراوان از شهادت جمعی از مبارزان حزب الله طی حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس در شهر قنیطره مطلع شدم. این جنایت نفرت انگیز، بار دیگر همدستی گروههای تروریستی و رژیم اشغالگر قدس را در حمله به محور مقاومت اسلامی و خشم آن‌ها را از تلالوی روزافزون جنبش مبارک حزب الله در عرصه‌های گوناگون نشان می‌دهد.

بی‌تردید خون این شهدای عزیز به تقویت شجره طیبه مقاومت اسلامی در منطقه و ناکامی دشمنان اسلام به ویژه رژیم اشغالگر قدس و گروههای تروریستی – تکفیری منجر خواهد شد.

اینجانب بار دیگر به این مناسبت ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی با جناب عالی و سایر برادران هم سنگرم در حزب الله لبنان، علوّ درجات آن شهدای عزیز، صبر و شکیبایی بازماندگان و پیروزی و سرافرازی برادرانم در حزب الله لبنان را خواستارم.

علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی
جمهوری اسلامی ایران

 

منبع: ابنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 1 =