کد خبر : 571
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
-

هواپیماهای آمریکایی سلاح های 'داعش' را تامین می کنند

قاسم مصلح، فرمانده تیپ علی اکبر وابسته به آستان مقدس حسینی گفت: هواپیماهای آمریکایی با فرود در منطقه یثرب، اقدام به تخلیه بشکه هایی حاوی سلاح و تجهیزات نظامی برای گروه تروریستی داعش کردند. به گزارش علویون؛ فرمانده عراقی از فرود هواپیماهای آمریکایی در منطقه ‘یثرب’ عراق، برای رساندن تسلیحات به گروه تروریستی ‘داعش’ خبر

قاسم مصلح، فرمانده تیپ علی اکبر وابسته به آستان مقدس حسینی گفت: هواپیماهای آمریکایی با فرود در منطقه یثرب، اقدام به تخلیه بشکه هایی حاوی سلاح و تجهیزات نظامی برای گروه تروریستی داعش کردند.

به گزارش علویون؛ فرمانده عراقی از فرود هواپیماهای آمریکایی در منطقه ‘یثرب’ عراق، برای رساندن تسلیحات به گروه تروریستی ‘داعش’ خبر داد.

وی افزود: نبردهای شدیدی که اخیرا در منطقه یثرب رخ داد، باعث تمام شدن سلاح و مهمات داعش و ناگزیری آنها به عقب نشینی از این منطقه شد، اما کمک های نظامی آمریکا از نابودی کامل آنها جلوگیری کرد.
سلاح های آمریکایی برای داعش در عراق
در حالی که بسیاری از کارشناسان مسایل منطقه معتقدند گروه تروریستی داعش دست پرورده آمریکا و هم پیمانان غربی و عربی این کشور است، واشنگتن با همراهی متحدانش، از چند ماه قبل حملات هوایی محدودی را باعنوان مبارزه با این گروه تروریستی در خاک عراق و سوریه اجرا کرده است.

گزارش ها نشان می دهد این حملات نه تنها تاثیر مشهودی در جلوگیری از اقدامات تروریست های داعش نداشته، بلکه به زیرساخت های این دو کشور آسیب وارد کرده و به قیمت جان غیرنظامیان نیز تمام شده است.

با این حال ارتش عراق در چند ماه اخیر توانسته است با کمک نیروهای داوطلب مردمی و عشایر، پیروزی هایی را به دست آورده و برخی شهرها را از وجود تروریست ها پاکسازی کند.

تروریست های تکفیری داعش از ۹ ژوئن (۱۹خرداد) با حمله به شمال و غرب عراق، بخش هایی از این مناطق را اشغال کرده و مرتکب جنایت های زیادی شده اند.

منبع: شبکه خبر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − هشت =