کد خبر : 492
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
-

توصیه های آیت‌الله علوی گرگانی به مجموعه های سیاسی کشور

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفتند: موکدا به مسوولان گفته‌ام با آبروی دیگران بازی نکنید و عیب دیگران را بازگو نکنید؛ فقط بدنبال مسائل و برنامه‌های خود باشید، از تخریب و صحبت در مورد دیگران جدا خودداری نمایید.   به گزارش علویون؛ آیت‌الله العظمی علوی گرگانی در دیدار مجمع اصولگرایان استان قم ضرورت امروز را

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفتند: موکدا به مسوولان گفته‌ام با آبروی دیگران بازی نکنید و عیب دیگران را بازگو نکنید؛ فقط بدنبال مسائل و برنامه‌های خود باشید، از تخریب و صحبت در مورد دیگران جدا خودداری نمایید.

 

به گزارش علویون؛ آیت‌الله العظمی علوی گرگانی در دیدار مجمع اصولگرایان استان قم ضرورت امروز را وحدت زیر پرچم ولایت دانسته و گفتند: همه باید تلاش کنیم مجموعه‌های سیاسی اختلافات را کنار بگذارند

ایشان با تاکید بر اینکه در رفتارهای سیاسی خیلی باید مراقبت کرد، تصریح کردند: خصوصا در ارتباط با مجموعه‌های دیگر باید از تخریب دوری کرد، یکدیگر را جذب و همه را زیر سایه ولایت دعوت کنیم.

مرجع تقلید شیعیان تاکید کردند: در مسائل سیاسی باید در مقابل مشکلات و سختی‌ها صابر باشید، آبروی مردم را حفظ کنید و هر کاری را با علم پیش ببرید.

آیت الله علوی گرگانی گفتند: موکدا به مسوولان گفته‌ام با آبروی دیگران بازی نکنید و عیب دیگران را بازگو نکنید؛ فقط بدنبال مسائل و برنامه‌های خود باشید، از تخریب و صحبت در مورد دیگران جدا خودداری نمایید و به نقاط مثبت خود بپردازید.

ایشان با اشاره به اهمیت پشتیبانی از ولایت فقیه در راستای حفظ نظام، گفتند: همه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب قدم برداریم.

استاد برجسته حوزه علمیه اصل و اساس تشکل‌های سیاسی را پشتیبانی از ولایت فقیه برشمرده و این امر را جامع کل خیرات در دنیا و آخرت عنوان کردند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به حدیثی از امام رضا(علیه السلام)، گفتند: یکی از وظایف ما احیاء امر اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) است، این علوم را باید به مردم تعلیم داد و در جلسات خود از ذکر احادیث اهل بیت(علیهم السلام) غافل نشویم.

ایشان بیان کردند: اگر مردم شیرینی کلام اهل بیت (علیهم السلام) را درک کنند خود انتخاب کرده و حرکت می‌کنند و در واقع باید نماد کلام ائمه را در کلام و رفتار شما لمس نمایند و ببنند شما در این مسیر حرکت می‌کنید.

 

منبع: ابنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − هشت =