کد خبر : 98
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۷:۳۹
-

رزمایش الی بیت‌المقدس با هدف افزایش آمادگی بسیجیان برگزار می‌شود

کیهان قهرمانی در زنجان اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس همزمان با مرکز استان در سطح شهرستان‌ها و نواحی سپاه زنجان برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه رزمایش الی بیت‌المقدس به مدت دو روز در زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این رزمایش در روزهای ۱۵ و ۱۶ آبان ماه جاری برگزار می‌شود. معاون روابط عمومی

کیهان قهرمانی در زنجان اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس همزمان با مرکز استان در سطح شهرستان‌ها و نواحی سپاه زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رزمایش الی بیت‌المقدس به مدت دو روز در زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این رزمایش در روزهای ۱۵ و ۱۶ آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: رزمایش الی بیت‌المقدس با هدف افزایش آمادگی بسیجیان برگزار می‌شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان زنجان با اشاره به اینکه این رزمایش در پادگان مالک اشتر زنجان برگزار می‌شود، افزود: این رزمایش در اردوگاه‌های قدس شهرستان‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه این رزمایش ساعت ۱۰ صبح فردا در زنجان برگزار می‌شود، گفت: اجرای این رزمایش تا بعد از ظهر روز جمعه ادامه می‌یابد.

قهرمانی به اهداف برگزاری این رزمایش اشاره کرد و بیان داشت: این رزمایش برای ارتقای توان رزمی و حفظ آمادگی بسیج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رزمایش الی بیت‌المقدس با هدف بصیرت‌افزایی و آمادگی توان رزمی بسیجیان برگزار می‌شود، گفت: بالا بردن توان رزمی گردان‌های واکنش سریع از اهداف برگزاری این رزمایش است.

 

منبع : فارس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + سیزده =