کد خبر : 159864
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
-

ویلموتس: در دو بازی دوستانه توان بازیکنانم را بررسی می‌کنم

ویلموتس: در دو بازی دوستانه توان بازیکنانم را بررسی می‌کنم

به گزارش قائم آنلاین، مارک ویلموتس، سرمربی تیم فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با سوریه اظهار کرد: در ابتدا دو نکته می‌گویم. من همیشه احترام زیادی برای سنت‌ها و بازیکنان پیشکسوت قائل بودم. مراتب تسلیت خودم را به یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران (نعیم سعداوی) عرض کنم که همسر خودشان را از

به گزارش قائم آنلاین، مارک ویلموتس، سرمربی تیم فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با سوریه اظهار کرد: در ابتدا دو نکته می‌گویم. من همیشه احترام زیادی برای سنت‌ها و بازیکنان پیشکسوت قائل بودم. مراتب تسلیت خودم را به یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران (نعیم سعداوی) عرض کنم که همسر خودشان را از دست دادند. در زندگی چیزهایی هست که از فوتبال مهم‌تر هستند. مثل خانواده به ویژه در جامعه ایران.
هم‌چنین پایان یافتن ماه رمضان و عید فطر را به شما تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: ما دو بازی دوستانه داریم که من می‌توانم در آن توان بازیکنانم را بررسی کنم. در مورد توان بدنی بازیکنان باید بگویم بعضی از بازیکنان چند هفته‌ای است که بازی نکرده‌اند چون لیگ ایران تمام شده است. بازی با سوریه و کره جنوبی فرصت‌های بسیار خوبی هستند. اگرچه بازیکنان ما در شرایط ایده‌آل خودشان نیستند اما من و بازیکنان دوست داریم با تمام توان بازی کنیم.

ویلموتس خاطرنشان کرد: من مربی هستم که در ابتدا مالکیت توپ را دوست دارم ولی در عین حال یک سبک بازی منظم و ایجاد موقعیت گل و بسته بازی در یک سوم دفاعی حریف همیشه با من بوده است. هم در بلژیک و ساحل عاج.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − ده =