کد خبر : 199078
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
-

جلالی: برنامه نقل و انتقالات تمرکز بعضی بازیکنان را به هم می‌ریزد

جلالی: برنامه نقل و انتقالات تمرکز بعضی بازیکنان را به هم می‌ریزد

به گزارش قائم آنلاین، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی اظهار کرد: خوشحالم این فرصت را دارم که دوباره هواداران و استادیوم نساجی را از نزدیک ببینم. امیدوارم بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم زیرا به ۳ امتیاز این بازی نیاز

به گزارش قائم آنلاین، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی اظهار کرد: خوشحالم این فرصت را دارم که دوباره هواداران و استادیوم نساجی را از نزدیک ببینم. امیدوارم بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم زیرا به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم. می‌دانیم با تیم خوب و بزرگی مثل نساجی بازی داریم و امیدوارم موفق باشیم.

او درباره شایعه مذاکره گل‌گهر با بعضی از بازیکنان نساجی تصریح کرد: به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد. از هفته پیش چند مدیربرنامه به من حدود ۷۰ یا ۸۰ اسم دادند که در این بین نام چند بازیکن نساجی است اما همه آن‌ها قرارداد دارند. ما به باشگاه نساجی، هواداران و مدیریت این تیم احترام می‌گذاریم. من از این مدیربرنامه‌ها پرسیدم که کدام یک از این‌ها آزاد هستند یا می‌توانند خودشان را آزاد کنند. ما مجبوریم در نیم فصل ۶ یا ۷ بازیکن جذب کنیم اما این طور نیست با بازیکنانی صحبت کنیم که با نساجی قرارداد دارند.

جلالی در خصوص مذاکره با بازیکنانش گفت: نقل و انتقالات ذات خوبی ندارد و تاریخ نقل و انتقالات این فصل، آن را بدتر هم کرده است. باید برنامه را به‌گونه‌ای می‌چیدند که پنجره نقل و انتقالات بعد از پایان نیم‌فصل باشد و تیم‌ها بعد از ۱۵ بازی بتوانند با سایر بازیکنان مذاکره کنند اما برگزار شدن ۲ بازی بعد از نیم‌فصل باعث شده تا تمرکز بعضی از بازیکنانی که با آن‌ها مذاکره می‌شود، به هم بریزد و این خوب نیست.

وی در پایان درباره بازی فردای تیمش گفت: ما تمرکز بالایی داریم و نساجی را به خوبی آنالیز کردیم. سعی کردیم ایده جدیدی برای بازی فردا داشته باشیم و در راستای آن تمرینات خاصی داشتیم و امیدوارم آن را پیاده کنیم. متاسفانه باز هم سجاد عاشوری را نداریم اما خوشبختانه مصدوم هم ندارم. نساجی تیم خوبی دارد و خوب بسته شده است و در همه پست‌ها بازیکنان مناسبی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 12 =