کد خبر : 320923
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
-

افتتاح طرح خود اشتغالی پرورش بلدرچین در سیاهکلا

افتتاح طرح خود اشتغالی پرورش بلدرچین در سیاهکلا

در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر پروژه اشتغالزایی افراد تحت پوشش کمیته امداد در روستای سیاهکلای قائم‌شهر برگزار شد.

به گزارش عصرقائم، در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر پروژه اشتغالزایی افراد تحت پوشش کمیته امداد در روستای سیاهکلای قائم‌شهر برگزار شد.

جمال یعقوبی رئیس کمیته امداد امام خمینی قائم‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون اداره کمیته امداد شهرستان قائم‌شهر توانست ۴۷۸ طرح اشتغالزایی را بررسی کردیم و تسهیلات کم بهره پرداخت کردیم.

وی در ادامه افزود: ارزش ریالی تسهیلات پرداخت شده به افراد نیازمند از ما ۸۰ میلیارد تومان بوده است که به متقاضیان طرح های مختلف خوداشتغالی پرداخت شده است و ما قصد داریم تا پایان سال به ۱۰۰ میلیارد تومان برسانیم تا افراد بیشتری بتوانند از این تسهیلات کم‎بهره استفاده کنند و اشتغالزایی انجام دهند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) قائم‌شهر، بیان کرد: تسهیلات برای طرح اشتغال‌های صنعتی ۳۰۰میلیون تومان و غیر صنعتی ۱۵۰میلیون تومان و با بهره ۴ ٪ پرداخت می‌شود که بازپرداخت ۷ ساله آن مبلغ اقساط ماهیانه را کاهش می‌دهد تا صاحب طرح بتواند با خیال آسوده‌تری بدنبال کارآفرینی و گسترش طرح مربوطه‌ی خود برود.

این مسوول به طرح پرورش بلدرچین در روستای سیاهکلا اشاره کرد و گفت: این مجموعه مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات از طرح خود دریافت کرد و اکنون با هزینه کرد ۸۰۰ میلیونی توانست برای ۴ نفر دیگر اشتغالزایی کند و در آینده‌ای نزدیک نیز بتواند به امیدخدا کار خود را گسترش دهد و در بازارهای قائم‌شهر و استان مازندران مطرح شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 16 =