کد خبر : 320837
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
-

فرماندار شهرستان قائم‌شهر:

رتبه برتر قائم‌شهر در جذب اعتبارات و طرح‌های اجرایی برای سومین سال پیاپی در سطح استان مازندران

رتبه برتر قائم‌شهر در جذب اعتبارات و طرح‌های اجرایی برای سومین سال پیاپی در سطح استان مازندران

فرماندار شهرستان قائم‌شهر، گفت: احراز رتبه برتر قائم‌شهر در جذب اعتبارات و طرح‌های اجرایی برای سومین سال پیاپی در سطح استان مازندران را از توفیقات و افتخارات مجموعه اجرایی و دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار عصرقائم، جواد مولایی‌قرا بمناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک سالروزی پیروزی انقلاب اسلامی،اظهار کرد: در بخش های عمرانی، تولیدی، خدماتی، بهداشت و درمان، ورزشی، آموزشی و مسکن و راه های روستایی و توسعه عمران و خدمات شهری و روستایی در شهرستان قائم شهر در حال اجراست، با اعتباری بالغ ۱۰۵۵ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی شده است .

وی افزود: افتتاح خط پردازش زباله و پسماند، تقاطع و زیرگذر راه آهن در منطقه دخانیات، افتتاح پارک‌های محله‌ای، سرای شهروندی و زمین چمن مصنوعی در منطقه کم برخوردار سمنادشت توسط شهرداری، طرح‌های هادی روستایی و آسفالت جاده‌ها و محورهای ارتباطی روستایی، و طرح‌های آموزشی، بهداشتی و ورزشی و تفریحی و خدماتی را از جمله طرح های افتتاحیه دهه مبارک فجر در شهرستان قائم‌شهر مطرح کرد .

فرماندار شهرستان قائم‌شهر خاطرنشان کرد: احراز رتبه برتر قائم‌شهر در جذب اعتبارات و طرح‌های اجرایی برای سومین سال پیاپی در سطح استان مازندران را از توفیقات و افتخارات مجموعه اجرایی و دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان نام برد که به ترتیب در دوسال گذشته بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان و امسال ۱۰۵۵میلیارد تومان اعتبارجذب و صرف طرح‌های عمرانی و تولیدی، فرهنگی و ورزشی و خدماتی و اشتغالزایی شده است.

این مسوول تصریح کرد: کسب رتبه برتر قائم‌شهر دراجرای طرح هادی روستاها با بهره مندی از مشارکت حداکثری مردم و جذب اعتبار و سهمیه قیر مشارکتی برای آسفالت روستاها را دیگر توفیقات قائم‌شهر به عنوان شهرستان برتر استان مازندران عنوان کرد.

مولایی برگزاری انتخابات را مهم‌ترین برنامه امسال در این شهرستان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه نام برد و بیان کرد: براساس جداول زمان بندی شده تمام تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه باهماهنگی و همکاری فرمانداران در پنچ شهرستان قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، سیمرغ و جویبار فراهم شده است.

وی در ادامه انتخابات را جشن بزرگ سیاسی و اسلحه جنگ نرم ملت ایران دانست و افزود: با هماهنگی و همکاری هئیت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی و با تلاش مجریان و با مشارکت آگاهانه مردم در ۱۱ اسفند حماسه‌ای ماندگار خلق خواهند کردو با آرای مردم دو نماینده به مجلس شورای اسلامی دوازدهم راه خواهند یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 5 =