کد خبر : 320757
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
-

فرمانده سپاه کربلا در دیدار با قوی‌ترین پسر جهان:

بالا بردن پرچم ایران در جهان امروز همان ادامه راه شهداست

بالا بردن پرچم ایران در جهان امروز همان ادامه راه شهداست

فرمانده سپاه کربلا مازندران عصر امروز با حضور در منزل قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان، گفت: خوشحالم امروز به دیدار جوان پهلوانی آمدم که افتخارش بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران است .

به گزارش عصرقائم‌، سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران عصر امروز با حضور در منزل قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان ضمن تبریک به این جوان قائم‌شهری، اظهار کرد: خوشحالم امروز به دیدار جوان پهلوانی آمدم که افتخارش بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران است .

وی افزود: با توجه به فشارها و حربه‌های دشمن در جنگ ترکیبی باید قدر جوانانی چون علیرضا یوسفی را بدانیم چراکه امروز بالابردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی همان ادامه دادن راه پاک شهداست.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه از پدر بزرگوار این قهرمان تشکر می‌کنم، بیان کرد: از این پس کار شما در ادامه مسیر سخت‌تر از گذشته است و باید بیشتر دقت کرد تا جوان هیئتی و باروحیه بسیجی در مسیر انقلاب اسلامی همچنان بدنبال کسب قهرمامی و بالا بردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد .

این مسوول تصریح کرد: علیرضا با سن کمی که دارد توانست افتخارآفرینی‌های قابل قبولی را کسب کند و پرچم کشور را بارها به اهتزار درآورد که این روحیه قهرمانانه ایشان ستودنی است‌.

در ادامه این دیدار علیرضا یوسفی قهمران جوانان وزنه برداری ضمن خوش آمدگویی، خاطرنشان کرد: باعث افتخار بنده است که امروز شما را در این جا مشاهده می‌کنم و قطعا حضور پرمعنای شما مسوولان قوت قلبی برای بنده و دیگر قهرمانان است.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها با توجه به میزبانی مکزیک داوران سختگیرانه با ما برخورد کردند و با توجه به مصدومیتم تمام تلاشم را کردم تا پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورم.

قهرمان دو دوره وزنه‌برداری جوانان جهان، تصریح کرد: این دوره با رکورد کمتر هم میتوانستم مدال طلا را برگردنم بیاندازم اما ناداوری و سختگیری که قبل از شروع مسابقه بخاطر کسب نکردن مدال اتفاق افتاد باعث شد من ۴۰ کیلوگرم بیشتر از رقیب دومم بزنم و نه تنها خودم بلکه ایران را به لحاظ تیمی به مقام نخست برسانم تا آمریکا را شکست دهیم .

علیرضا یوسفی در پایان بیان کرد: از ۲۰ آذرماه برای کسب مدال های المپیک و جهانی بزرگسالان به اردوی تیم ملی می‌روم تا ان‌شالله بتوانم در میادین دیگر بازهم بتوانیم پرچم ۳ رنگ مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز در بیاورم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + دو =