کد خبر : 320447
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
-

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان قائم‌شهر:

بسیجیان قائم‌شهر۱۰۰۰ برنامه در هفته بسیج اجرا خواهند کرد

بسیجیان قائم‌شهر۱۰۰۰ برنامه در هفته بسیج اجرا خواهند کرد

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان قائم‌شهر در نشست خبری هفته بسیج، گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان قائم‌شهر حدود هزار برنامه توسط بسیجیان اجرا خواهد شد.

به گزارش عصرقائم‌، محمدباقر قزلباش در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک  و گرامیداشت فرارسیدن هفته مبارک بسیج، اظهار کرد: بسیج در همه جا احساس تکلیف می‌کند و هرجایی کاستی ببیند به آن عمل می‌کند، وقتی عملش برای خداست و جز رضایت او و برطرف شدن مشکلات مردم توقع دیگری ندارد یعنی مخلص است و این روحیه بسیجیان بود که رهبر کبیر انقلاب جمله گوهربار “بسیج لشگر مخلص خداست” را فرمودند.

وی افزود:  بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق- حق شناسی و حق پرستی و پاسداری و صیانت از حق است؛ می توان مفهوم بسیج را درکلماتی چون: انصار و مهاجران، اصحاب امام زمان(عج)، یاران حق ایثارگر پیدا کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قائم‌شهر خطاب به برخی مسولان کشور، تصریح کرد: برای برون رفت از مشکلات جامعه باید مسولان کشور روحیه و تفکر بسیجی داشته باشند، مدیران نه تنها خود باید چنین تفکری داشته باشند بلکه با مجاهدت و تلاش باید این روحیه را در دیگران تقویت کنند.

این مسوول با اشاره به اینکه ابتدا باید از درون خود را بسازیم و بعد بدنبال تمدن سازی و جامعه سازی برویم، خاطرنشان کرد: بصیرت یعنی حق را از باطل تمیز دادن، باید تلاش کنیم بصیرت ملت غیور ایران را تقویت کنیم همینطور که اکنون مشاهده می‌کنید چگونه صهیونست ظالم و کودک‌کش را باطل می‌دانند و به آن واکنش نشان می دهند باید در دیگر امورات که دشمنان به آن دامن می‌زنند نیز، با بصیرت خود بتوانند مرز حق و باطل را تشخیص دهند و به آن واکنش نشان دهند همانطور که تاکنون با بصیرت خود توانستند بسیاری از نقشه‌های دشمن را با بصیرت بالای خود نابود کنند.

قزلباش ‘بسیج امید ملت ایران است’ را شعار امسال کشور در هفته بسیج بیان کرد و گفت: بسیجیان هرساله هفته بسیج را سال نو خود می‌دانند و این هفته را با تمام توان تلاش می‌کنند تا بتوانند مردم را امیدوار به آینده کنند و روحیه جهادی و ایثارگری خود را به مردم اثبات کنند.

وی در ادامه به برنامه های مختلف سپاه ناحیه قائم‌شهر در هفته بسیج امسال اشاره کرد و افزود: حدود ۱۰۰۰ برنامه در هفته بسیج توسط بسیجیان شهرستان قائم‌شهر در محلات و اقشار مختلف اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قائم‌شهر در پایان خاطرنشان کرد: ۶۳ عنوان برنامه شامل برپایی نمایشگاه علمی پژوهشی و اختراعات و اقتصاد مقاومتی، غبار روبی همه گلزارهای شهدا شهرستان، برپایی ۹ میزخدمت در موضوعات حقوقی، مشاوره‌ای و … ، افتتاح خانه محروم، سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران ، گشت رضویون، برنامه های متنوع ورزشی و غیره در این ایام برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 6 =