کد خبر : 319878
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
-

برخورد قاطع با فروشندگان لباس‌های نامتعارف با مضامین شیطان‌پرستی در قائم‌شهر

برخورد قاطع با فروشندگان لباس‌های نامتعارف با مضامین شیطان‌پرستی در قائم‌شهر

به گزارش عصرقائم، پس از انتشار خبری با عنوان “فروش محصولات عجیب در یکی از پاساژهای قائم‌شهر” با ورود جدی و برخورد قاطع نیروی انتطامی و دستگاه قضا واحدهای صنفی پلمپ شدند. روز گذشته خبری مبنی بر فروش محصولات شیطان پرستی و فرقه های دیگر در یکی از پاساژهای قائم‌شهر در فضای مجازی منتشر شد که

به گزارش عصرقائم، پس از انتشار خبری با عنوان “فروش محصولات عجیب در یکی از پاساژهای قائم‌شهر” با ورود جدی و برخورد قاطع نیروی انتطامی و دستگاه قضا واحدهای صنفی پلمپ شدند.

روز گذشته خبری مبنی بر فروش محصولات شیطان پرستی و فرقه های دیگر در یکی از پاساژهای قائم‌شهر در فضای مجازی منتشر شد که با ورود جدی و به موقع دستگاه های نظارتی و انتطامی برخورد جدی صورت گرفت.

لازم به ذکر است که فروش محصولات نامتعارف و تحریک کننده فرقه های جدیدالتاسیس همچون شیطان پرستی از لحاظ قانونی تخلف محسوب می‌شود و با واحدهای صنفی که چنین اقدامات انجام می‌دهند و ترویج فرهنگ غیرعرف را در فروشگاه و صفحات مجازی خود انجام می‌دهند برخورد قاطع می‌شود.

خبری که روز گذشته درفضای مجازی انتشار یافت و مطالبه شد:

فروش محصولات عجیب در یکی از پاساژهای قائم‌شهر

این روزها در فضای مجازی شاهد ترویج فرهنگ‌های مغایر با عرف جامعه کشور هستیم که متاسفانه در فضای حقیقی نیز بست پیدا کرده و اکنون آن را در شهر شاهدیم.

پوشش افراد (مرد و زن) موضوعی است که اکنون بصورت سبک‌های مختلف در سطح شهر مشاهده می‌کنیم و گاها آنقدر زننده است که همگان با بُهت و تاسف به آن مینگرند.

اما وقتی درفضای مجازی و یا پاساژی خاص در قائم‌شهر دور می‌زنیم شاهد فروشگاه‌هایی هستیم که لباس‌های نامتعارف با مضامین شیطان‌پرستی و دیگر فرقه‌های جدیدالتاسیس بفروش می‌رسد و نوجوانان و جوانان شهر نیز جذب چنین تفکرهایی بصورت ناآگاهانه می‌شوند.

انتظار می‌رود نهادهای نظارتی و مسولان مربوطه ورود جدی به چنین موضوعی داشته باشند تا فرزندان این شهر ناخواسته در دام دشمن قرار نگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 2 =