کد خبر : 319660
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۲۶
-

گزارش تصویری:

اجرای ۱۱ پروژه شهرداری قائم شهر در راستای جهاد خدمت

اجرای ۱۱ پروژه شهرداری قائم شهر در راستای جهاد خدمت

عصر امروز شهرداری قائم شهر با حضور مدیران کل و مسولان شهرستانی از ۱۱ پروژه عمرانی و خدماتی خود رونمایی کرد و آئیین کلنگ زنی را اجرا کرد.

به گزارش عصرقائم، عصر امروز شهرداری قائم شهر با حضور مدیران کل و مسولان شهرستانی از ۱۱ پروژه عمرانی و خدماتی خود رونمایی کرد و آئیین کلنگ زنی را اجرا کرد.

۱۱ پروژه ای که جهاد خدمت رسانی به مرذم را برای شهروندان تعریف کرد و امید را به جامعه تزریق خواهد کرد.

در آئین کلنگ زنی و اجرای پروژ ها ۱۱ گانه شهرداری قائم شهر شامل تملک ۹ پلاک با کاربری پارکینگ در ورودی خیابان قائم محله به ارزش ریالی ۳۶۸ میلیارد ریال و مساحت ۲۲۰۰ متر مربع، زیرگذر دخانیات به ارزش ریالی بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال با مدت زمان اجرایی ۸ ماهه که دسترسی منطقه پشت راه آهن را بصورت رفت و برگشت به مرکز شهر قائم شهر افزایش خواهد داد.

تصفیه خانه شیرابه در سایت زباله شهرداری قائم شهر دیگر پروژه  شهرداری قائم شهر بود که با حمایت دولت در حال اجراست و مبلغی دود ۲۰۰ میلیارد ریال در مدت ۳۲ ماه اجرا خواهد شد تا از خطرات شیرابه های عفونی در منطقه جلوگیری شود.

در ادامه پروژه های شهرداری اداث ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود که از سالیان قبل بدلیل تملک ساختمان این مجتمع فرهنگی قرار بر ساخت توسط شهرداری بود که اکنون با ارزش ریالی ۱۵۶ میلیارد ریال توسط پیمانکار در ۲ طبقه قرار بر ساخت است .

احداث زمین فوتبال به مساحت یک هکتار و ارزش ریالی ۱۲۰ میلیارد ریال دیگر پروژه شهرداری قائم شهر بود که امروز توسط مسولان رونمایی و کلنگ زنی شد و مقرر شد در عرض ۶ ماه این پروژه نیز به بهره برداری برسد.

اجرای فاز سوم جمع آوری و هدایت آب های سطحی خیابان شریعتی و هسته مرکزی شهر که دو فاز قبلی در سال گذشته اجرا شد کلنگ زنی شد تا در عرض ۳ ماه پروژه ای به ارزش ریالی ۱۱۰ میلیارد ریال در شهر اجرا شود تا شاهد آب گرفتگی معابر نباشیم و یکی از معضلات جدی شهری برطرف شود.

احداث میدان شهرداری در چهارراه ترکمله بدلیل کنترل ترافیکی در این منطقه با تملک ساختمان فنی و حرفه ای و ۳ باب مغازه شخصی به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیارد ریال و همچنین اجرای جاده سلامت نساجی شماره یک به طول ۳۵۰ متر و ارزش ریالی ۹۹ میلیارد ریال بمدت ۳ ماه ساخت و بهره برداری خواهد رسید.

کلنگ زنی پارک معلم به مساحت ۶ هزار متربع و ارزش ریالی ۹۸ میلیارد ریال پروژه دیگری بود که امروز رونمایی شد و وعده صادق شهردار و شورای شهر به تحقق رسید و ارمغان روزهای شکوفایی برای قائم شهر بود.

ایجاد پست برق برای راه اندازی سایت زباله، خرید ماشین آلات سبک و سنگین جهت بروزرسانی و تمیل ناوگان موتوری شهرداری قائم شهر و خرید ۵۲۰ مخزن زباله جهت بهداشت عمومی شهر از دیگر پروژه های امید بخش شهرداری قائم شهر بود که عصر امروز رونمایی و به مردم گزارش داده شد .

در این مراسم که کیوان مرادیان نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، اظهار کرد: در ایتدای مدیریت شهری جدید در شورای شهر و شهردار یادمان نمی رود که اکثرا دغدغه پرداخت حقوق پرسنل شهرداری را داشتند که شاید از پس آن بر نیایند اما اکنون شاهد آن هستیم که با همدلی و وفاق بین اعضای شورای شهر و شهردار نه تنها حقوق به موقع پرداخت می شود بلکه خبرهای خوبی به شهروندان درمورد اجرای پروژهای مختلف ارائه داده می شود .

کاظم علیپور شهردار قائم شهر نیز ضمن تشکر از همه ی مدیران و مسولان استانی و شهرستانی خصوصا اعضای شورای شهر که با همدلی و همراهی باعث شدند اتفاقات خوبی برای پیرفت شهر رقم بخورد ، تصری کرد: پروژه های زیادی اجرایی شده و امروز رونمایی شد و قطعا در ادامه هم خبرهای خوب دیگری برای شهروندان خواهیم داشت تا بتوانیم شهری در خور شان مردم فهیم قائم شهر بسازیم تا شهروندان در رفاه و آسایش اجتماعی باشند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =