کد خبر : 319524
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
-

رییس فنی و حرفه ای شهرستان قائم شهر:

تابستان امسال طرح “هر قائمشهری یک مهارت و هر مهارت یک اشتغال” اجرا می‌شود

تابستان امسال طرح “هر قائمشهری یک مهارت و هر مهارت یک اشتغال” اجرا می‌شود

طرح تابستانه مهارت با هدف توسعه فرهنگ مهارت و کارآفرینی با مشارکت هفت دستگاه و نهاد در شهرستان قائم‌شهر از پانزدهم تیرماه لغایت پانزدهم شهریور ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

به گزارش عصر قائم، طرح تابستانه مهارت با هدف توسعه فرهنگ مهارت و کارآفرینی با مشارکت هفت دستگاه و نهاد در شهرستان قائم‌شهر از پانزدهم تیرماه لغایت پانزدهم شهریور ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

سیدبهنام مهردل رییس فنی و حرفه ای شهرستان قائم شهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های خانواده‌های قائم‌شهر، اشتغال است که تصمیم داریم بصورت رایگان با شعار هر قائمشهری یک مهارت و هر مهارت یک اشتغال را در ایام تابستان در این شهرستان اجرا نماییم و در این راه از ظرفیت همه دستگاه‌های شورای مهارت و افراد صاحب مهارت استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: از همه افراد صاحب مهارت در قائم‌شهر میخواهم که در قالب خیرین مهارت در این تابستان و در قالب گروه‌های جهادی مهارتی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در قالب مربیان جهادی کمک نمایند تا روزی را شاهد باشیم که هیچ جوان بیکار و بی مهارتی در شهرستان ما و کشور نباشد.

ریس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان قائم شهر ضمندعوت از خیرین و بنگاه‌های اقتصادی تصریح کرد: انتظار می‌رود برای اجرای این طرح خیرین و کارخانجات با کمک های مادی و معنوی خود درکنار مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مشارکت نمایند تا ان‌شالله تابستان امسال با مهارت افزایی فرزندان قائم‌شهر به سمت ریشه کن کردن بیکاری برویم و جوانه‌های کارآفرینی کاشته و انگیزه مهارت را قبل از ورود به دانشگاه، خدمت سربازی و بازار کسب و کار در ذهن فرزندانمان بارور کنیم.

این مسوول خاطرنشان کرد: جامعه هدف طرح تابستانه مهارت ‌دانش‌آموزان و بازماندگان از تحصیل سنین ۱۲ تا ۱۸ سال است که از سنین ۱۲ تا ۱۵سال با عنوان مهارت‌آموز و باهمکاری آموزشگاه‌های آزاد فنی وحرفه‌ای و سنین ۱۵ تا ۱۸ سال تحت عنوان کارآموز آموزش‌های مهارتی را کسب می کنند و آموزش های ارائه شده در این طرح هم بصورت کاملا رایگان خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + بیست =