کد خبر : 319064
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
-

فرمانده سپاه قائم‌شهر فرارسیدن روز معلم را طی پیامی تبریک گفت

فرمانده سپاه قائم‌شهر فرارسیدن روز معلم را طی پیامی تبریک گفت

محمدباقر قزلباش طی پیامی فراررسیدن سالروز شهادت آیت الله شهید مطهری و روز گرامیداشت مقام معلم را به همه‌ی زحمتکشان عرصه علم آموزی و تربیتی تبریک گفت.

به گزارش عصرقائم، محمدباقر قزلباش فرمانده سپاه شهرستان قائم شهر با صدور پیامی سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم را تبریک گفت.

به نام خدایی که علم و ادب را آموخت و در کنار آن معلم را آفرید و معلمی را شغل انبیا قرار داد تا مردم با آموختن علم و ادب، راه درست را انتخاب کنند  .
معلم گرامی سلام علیکم
طبق آیه ۳۰ سوره بقره “«ـوَ عَلّمَ آدَمَ اْلأَسْماءَ کلَّها؛ و خدا همه معانی نام ها را به آدم آموخت.»  بر اساس این آیه، نخستین آموزگار، خداوند و نخستین شاگرد این کلاس، حضرت آدم بوده است. ” پس باید جایگاه معلم را ارج بنهیم و از خداوند منان بیاموزیم چگونه باید در این جایگاه عمل کنیم، به قول شهید رجائی معلمی شغل نیست؛ معلمی عشق است. اگر به عنوان شغل انتخابش کرده ای، رهایش کن و اگر عشق توست مبارکت باد.
عشق ورزیدن را باید از بخشندگی و مهربانی خداوند متعال یاد گرفت تا زمان کنونی جمهوری اسلامی، نیروهایی با تفکر انقلابی و بسیجی تربیت کرد تا دلسوزانی برای آینده سازی کشور ساخت که بتوانند تمدن اسلامی را به جهانیان ترویج دهند.

بنده نیز بعنوان خادم این ملت برخود واجب می دانم روز معلم را بر تمام معلمان زحمتکش که با عمل به  شغل خود، راه انبیاء را ادامه می دهند، خصوصا معلمان محترمی که تفکر انقلاب اسلامی را در مدارس تدریس می‌کنند تبریک بگویم و با دست ادب به آن ها تعظیم کنم چراکه آینده سازان این کشور با نگاه و تلاش شما ساخته می شوند.

و در پایان خدمت معلمان قائم‌شهر قهرمان و قائم‌شهر باغیرت شهری که مزین است به نام نامی منجی عالم بشریت قائم‌آل محمد، خداقوت ویژه عرض می‌کنم و امیدوارم در ادامه مراحل زندگی موفق باشند و همچون انبیا بدنبال این باشند تا دانش آموزان را از شرک و ضلالت نجات دهند خصوصا در این زمان که دشمنان جمهوری اسلامی بدنبال تضعیف تفکر انقلابی نوجوانان این کشور هستند باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =