کد خبر : 318472
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
-

ایرباس آگهی جذب نیروی جهانی منتشر کرد

ایرباس آگهی جذب نیروی جهانی منتشر کرد

ایرباس اعلام کرد که در سال ۲۰۲۳ تعداد ۱۳هزار نفر را استخدام می‌کند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از اویشن، در استخدام نیروی کار جدید بر پروفایل‌های فنی و تولیدی همچنین مهارت در انرژی‌های جدید، سایبری و دیجیتال تاکید شده است.

ایرباس از تلاش برای استخدام بیش از ۱۳هزار نفر در سراسر جهان در سال ۲۰۲۳ برای حمایت از افزایش هواپیماهای تجاری و مقابله با چالش‌های دفاعی، فضایی و هلیکوپترها خبر داد.

به گفته این شرکت، حدود ۷۰۰۰ شغل جدید در سراسر شرکت ایجاد خواهد شد و استخدام‌های جدید از نقشه راه کربن‌زدایی ایرباس حمایت کرده و آینده هوانوردی را آماده می‌کنند.

به گفته تیری باریل، مدیر منابع انسانی ایرباس، اقدام استخدام مشابهی در سال ۲۰۲۲ موفقیت‌آمیز بود و بیش از ۱۳هزار کارمند جدید را وارد این شرکت هواپیمایی کرد. پس از موفقیت در استخدام طی سال گذشته، بیش از ۱۳هزار کارمند را دوباره در سال ۲۰۲۳ استخدام خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما از افراد با استعداد از سراسر جهان می‌خواهیم که در این سفر به ما بپیوندند تا هوافضای پایدار را به واقعیت تبدیل کنیم و به ما در ساختن فضایی بهتر کمک کنند؛ محل کار متنوع‌تر و فراگیرتر برای همه کارمندان ما وجود دارد.

باریل گفت: بیش از ۹۰۰۰ شغل در اروپا و بقیه در سراسر شبکه جهانی این شرکت خواهد بود و حدود یک سوم از کل استخدام‌ها به فارغ‌التحصیلان اخیر اختصاص خواهد یافت.

ایرباس در حال حاضر بیش از ۱۳۰هزار نفر را در تجارت هوایی خود از سراسر جهان استخدام کرده است.

ایرباس آگهی جذب نیروی جهانی منتشر کرد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + هفت =