کد خبر : 317888
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۴۰
-

خریدهای چلسی در نقل و انتقالات تمامی ندارد!

خریدهای چلسی در نقل و انتقالات تمامی ندارد!

چلسی یک بازیکن دیگر را در بازار نقل و انتقالات زمستانی به خدمت گرفت.

به گزارش عصرقائم، به نقل از مترو، چلسی بار دیگر وارد بازار نقل و انتقالات شد و نونی مادوکه  به مدت هفت سال و نیم با آبی‌های لندن قرارداد امضا کرد.

نونی مادوکه جدیدترین بازیکنی است که به تیم لندنی پیوسته است و قراردادی به مدت هفت سال و نیم با این تیم امضا کرده است. گزارش شده است که چلسی حدود ۳۵ میلیون یورو به عنوان مبلغ پایه به آیندهوون تیم سابق او خواهد داد.

با انتقال میخایلو مودریک، چلسی بیش از ۱۴۰ میلیون یورو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خرج کرده بود. این تیم قبلا ژائو فلیکس را نیز به صورت قرضی از اتلتیکومادرید به خدمت گرفته بود و حالا یک بازیکن جدید نیز جذب کرده است تا این روزها چلسی حرف اول را در بازار نقل و انتقالات بزند.

مادوکه پس از مودریک و دیوید داترو فوفانا، آندری سانتوس، بنوا بادیاشیل و ژائو فلیکس ششمین خرید زمستانی لندنی هاست. این بازیکن که در تیم جوانان کریستال پالاس چهره شد، از طریق آکادمی تاتنهام هاتسپر به آیندهوون رسید. او از سال ۲۰۲۰ در عضویت تیم آیندهوون بوده و همچنین در تیم‌های پایه انگلیس بازی کرده است. او برای آیندهوون در مجموع ۸۰ بازی انجام داده است که در آنها ۲۰ گل و ۱۴ پاس گل به ثمر رساند.

این در حالی است که از هم اکنون اولین خرید تابستانی چلسی هم مشخص شده است. انکونکو در تابستان سال ۲۰۲۳ با مبلغ ۶۵ میلیون یورو راهی لندن خواهد شد و پیراهن چلسی را به تن خواهد کرد. بر این اساس پیوستن انکونکو به آبی‌های لندن در تابستان قطعی شده است.

انکونکو تا سال ۲۰۲۸ با چلسی قرارداد امضا کرده و این قرارداد از طرف چلسی در پایان فصل جاری منتشر خواهد شد.

خریدهای چلسی در نقل و انتقالات تمامی ندارد!

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + پانزده =