کد خبر : 317658
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
-

پیولی: اشتباهات ما را نابود کرد

پیولی: اشتباهات ما را نابود کرد

سرمربی میلان از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر اینتر در سوپر جام ایتالیا انتقاد کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از مدیاست، میلان در دیدار برابر اینتر در سوپرجام ایتالیا نمایش ناامید کننده‌ای داشت و با سه گل شکست خورد تا نتواند جام قهرمانی را بالای سر برد.

استفانو پیولی، سرمربی میلان در نشست خبری بعد  از بازی به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت: در نیمه نخست در سطح خود نبودیم و اشتباهات بسیار بدی انجام دادیم. در نیمه دوم تلاش کردیم که به بازی برگردیم اما آنچه ما را شایسته پیروزی و جبران بازی می کرد انجام ندادیم.

او ادامه داد: اشتباهات عجیبی داشتیم. باید بگویم که عادت به چنین اشتباهاتی نداریم. برابر تیم با کیفیت اینتر اشتباهات نابود کننده ای داشتیم. بدون شک ما از نظر عقلی و روانی در بهترین شرایط خود نیستیم و نیاز به تغییر تفکر و عوض کردن شرایط داریم. تنها راهی که می تواند شرایط را تغییر دهد تلاش و کار زیاد است.

پیولی در ادامه صحبت های خود گفت: چنین شکستی بسیار ناراحت کننده و درد آور است چرا که ما به دنبال قهرمانی و بالا بردن جام بودیم. فصلی طولانی در انتظار ماست و باید این شکست را فراموش کنیم. باید دوباره همان تیم باکیفیت سابق شویم.

او درباره اشتباهات بد خط دفاعی تیمش گفت: به صراحت بگویم که انتظار این اشتباهات را نداشتم و شوکه شدم. من می دانم که تیمم چه کیفیت بالایی دارد و به همین خاطر شوکه شدم. باید به این شکست واکنش مثبت نشان داد و بار دیگر اتحاد و همدلی خود را ثابت کرد. من نمی خواهم انگشت اتهام را به سمت یک بازیکن بگیریم. در شکست و پیروزی همه نقش دارند. باید دوباره انسجام و انگیزه بالایی را که باعث می شد نتیجه بگیریم به دست آوریم.

پیولی: اشتباهات ما را نابود کرد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + یازده =