کد خبر : 317665
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
-

جزییات اردوی تیم‌ملی تیروکمان ایران در جزیره کیش

جزییات اردوی تیم‌ملی تیروکمان ایران در جزیره کیش

جدیدترین اردوی تیم ملی تیروکمان ایران زیر نظر سرمربی کره‌ای با حضور ۱۶ کماندار زن و مرد در حال برگزاری است.

به گزارش عصرقائم، پس از انعقاد قرارداد فدراسیون تیراندازی با کمان با هونگ سونگ هو کره‌ای که در فاز اولیه به صورت ۶ ماهه بوده و در صورت توافق دو طرف این قرارداد تا پایان المپیک ۲۰۲۴ پاریس تمدید خواهد شد، «هو» از اول مهر هدایت تیم ملی جوانان و بزرگسالان ایران را برعهده گرفته است.

پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌ملی بزرگسالان ایران و مشخص شدن نفرات برتر و فراخوانده شدن آن‌ها به اردوی تیم‌ملی کامپوند، نوبت به تیم‌ملی جوانان رسید تا زیر نظر سرمربی کره‌ای شاهد تشکیل اولین تیم‌ملی باشیم که به نوعی آینده تیروکمان ایران به شمار می‌روند.

حال اما اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان ایران از هجدهم دی در جزیره کیش آغاز شده و تا سوم بهمن ادامه خواهد یافت. در اردوی تیم ملی تیروکمان، در ریکرو مردان رضا شبانی، محمد حسین گلشنی، نیما نادری، ارشک فاضل و در ریکرو زنان نیز مبینا فلاح، یسنا پورماهانی، رویا نوریان و مهتا عبدالهی حضور دارند.

همچنین در کامپوند مردان محمد صالح پالیزبان، آرمین پاکزاد، محمد معدن‌دار، میلاد رشیدی و در کامپوند زنان گیسا بایبوردی، حانیه اسلامی، پریسا سپاهانی، بینا عاشق‌زاده به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان دعوت شده اند.

مربیان تیم ملی تیروکمان ایران در این اردو مهسا بدخشان، امین پیرعلی، مجید قیدی و  مربی بدنساز، امین کاظم پور هستند که در این اردوی تیم ملی همراه با کمانداران دعوت شده زیر نظر سونگ چیل هونگ، سرمربی کره ای تیم ملی فعالیت می کنند.

تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در رشته‌های کامپوند و ریکرو قرار است بر اساس نظر سرمربی کره‌ای تیم ملی در مسابقات پیش رو تا پایان سال جاری شرکت کند، هرچند بر اساس اعلام رییس فدراسیون تیروکمان این احتمال وجود دارد که بنابر تصمیم هونگ سونگ هو، تیم ملی در هیچ مسابقه برون مرزی حاضر نشود، بنابراین حضور یا عدم حضور تیم ملی تیروکمان ایران در مسابقات خارجی بسته به نظر سرمربی کره‌ای تیم ملی خواهد بود.

مسابقات تیراندازی با کمان آسیا تایلند که اواخر سال جاری برگزار می شود از جمله مسابقاتی است که احتمال حضور تیم ملی تیروکمان ایران در آن وجود دارد. با این وجود سرمربی کره ای تیم ملی سعی دارد با برگزاری اردوهای آماده سازی شرایط مطلوبی را برای بهبود وضعیت تیم ملی و شناخت بهترین نفرات، رقم بزند.

جزییات اردوی تیم‌ملی تیروکمان ایران در جزیره کیش

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − یک =