کد خبر : 317653
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
-

توفیق: سرداور بخاطر شرایط بد جوی نرسید

توفیق: سرداور بخاطر شرایط بد جوی نرسید

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان، درباره باخت شاگردانش مقابل ذوب‌آهن اصفهان و حواشی داوری این بازی صحبت کرد.

به گزارش عصرقائم، علی توفیق در گفت‌وگو ، درباره باخت تیم بسکتبال نفت آبادان مقابل ذوب‌آهن اصفهان توضیح داد: بازی بسیار خوبی بود و حتی در نیمه اول با اختلاف ۱۴ امتیازی هم پیش افتادیم، ولی مشکل ما در حمله بود. وقتی اختلاف پیش آمد مقداری شتاب زده عمل کردیم و در گردش توپ‌ها به مشکل خوردیم. توپ‌ها از دست رفت و پرتاب‌های ما وارد سبد نشد.

او ادامه داد: به هر حال ذوب‌آهن یک تیم باتجربه با بازیکنان خوب است که به اصطلاح همه آن‌ها دست به توپ هستند. آنها ملی‌پوش بوده و با از دست رفتن حملات ما اختلاف امتیاز را در پایان کوارتر دوم به ۵ کاهش دادند که کار را برای ما سخت‌تر کرد. این روند ادامه پیدا کرد و بازی مساوی شد، بعد از چند اختلافی هم که پیش افتادند بازی به تک امتیازات کشید و ما از پرتاب پنالتی‌ها خوب استفاده نکردیم.

سرمربی تیم نفت آبادان در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین دلیل باخت شاگردانش چه بود؟ توضیح داد: عدم تمرکز در حمله و قطع توپ‌هایی که بازیکنان ذوب‌آهن انجام دادند، باعث شد گل مفت بخوریم و نتیجه را واگذار کنیم.

او درباره نوسان زیاد نفت آبادان در این فصل نیز گفت: بله ما ابتدای فصل بخاطر زمان زیادی که طول کشید تا به لیگ ورود کنیم، این نوسان را در ابتدای فصل داشتیم. بعد از تعطیلی لیگ بخاطر مسابقات تیم ملی روند ثابتی را داشتیم و حتی آن بازی‌هایی که فکر می‌کردند می‌بازیم را بردیم، مثل همین تیم ذوب‌آهن که در اصفهان مقابلشان به پیروزی رسیدیم.

توفیق در پاسخ به این سوال که‌ آیا از عملکرد تیم خود تاکنون رضایت دارید و هدف گذاری نفت برای این فصل چیست؟ توضیح داد: بله. در حال حاضر روند تیم ما قابل قبول است. هر مجموعه‌ای دوست دارد بهترین نتیجه را بگیرد اما اینکه نتیجه خاصی برای ما دیکته شده باشد به بنده چیزی نگفته‌اند. مسئله مهم اما خود ما هستیم که بهترین نتیجه را می‌خواهیم.

او درباره وضعیت داوری‌های لیگ امسال نیز گفت: قضاوت‌ها مثل هر سال و در حد لیگ ایران است.

توفیق  درباره حواشی داوری این بازی به دلیل عدم حضور سرداور در سالن نیز گفت: ابتدا باید بگویم که هیچ کدام از داورهای بازی از شهر ما نبودند و مطرح کردن چنین بحث‌هایی کم لطفی است. متاسفانه با تمام اقداماتی که صورت گرفت سرداور بازی بخاطر شرایط بد جوی به بازی نرسید. به دلیل این مشکلات یک داور را که در لیگ یک قضاوت می کرد اجبارا جایگزین کردند که او هم اصفهانی بود و از شهر ما نبود. کسی از خوزستان نبود چون این اقدام اصلا درست نیست.

توفیق: سرداور بخاطر شرایط بد جوی نرسید/ با حاشیه‌سازی کم‌ لطفی می‌کنند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 8 =