کد خبر : 317586
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
-

مورایس: شبیه مورینیو هستم!

مورایس: شبیه مورینیو هستم!

سرمربی سپاهان درباره ساساتش نسبت به تیم سپاهان و شباهتش با ژوزه مورینیو، سرمربی کنونی آاس رم صحبت کرد و گفت تا حدودی شبیه این مربی است.

به گزارش عصرقائم، ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: مشتاقم در بازی فردا خوب کار کنیم و بازی خوبی بین دو تیم باشد. بازیکنان خوب و تیم‌های خوب باعث جذابیت بازی می‌شوند. همیشه گفتم این چنین بازی‌ها ساده نیست اما بازی خیلی باکیفیتی خواهد بود. هر بازی یک داستان دارد و داستان بازی فردا بعد از سوت پایان رقم می‌خورد. همه چیز را برای بازی فردا می‌گذاریم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. من با این شور و شوق اینجا هستم تا فردا یک بازی زیبا را ببینیم.

او ادامه داد: من تنها کسی نیستم که دوست دارم بازی را از نزدیک ببینم و احساس تاسف می‌کنم که هواداران نیستند. امیدوارم هواداران تا پایان فصل به ورزشگاه بیایند چون لایق دیدن بازی تیم‌شان هستند. فوتبال بازی زیبایی است و حیف است تماشاگران در ورزشگاه نباشند.

مورایس در پاسخ به این سوال که مثل مورینیو در هنگام خداحافظی از تیمش احساساتی خواهد شد یا خیر؟ بیان کرد: من کار کردن با مردم را دوست دارم. ارتباط ما با باشگاه قوی است و در سه سال به نتایج‌مان می‌رسیم. جدایی هیچوقت ساده نیست. مورینیو بسیار احساسی است و من شبیه به او هستم اما نمی‌دانم فردا چه می‌شود.

مورایس درباره تقابلش با ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال گفت: این بازی همیشه یک بازی کلاسیک بوده است و نمی‌توانیم بگوییم دوئل بین مربیان است. مربیان در زمین بازی نمی‌کنند و بازیکنان بازی می‌کنند. ما فقط تاکتیک را ارائه می‌دهیم. فردا شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود چون بازیکنان دو تیم باکیفیت هستند. من برای خودم اینجا نیستم و برای بازیکنانم اینجا هستم.

او درباره شایعه جدایی شهریار مغانلو از تیمش بیان کرد: این پیشنهاد رسمی روی میز من برای بازیکنم نیامده است اما درباره پیشنهادات باید صحبت کرد. هر بازیکنی آینده‌ای دارد و باید درباره‌اش صحبت کنیم. در تمام دنیا و در هر چیزی باید در راه مثبتش صحبت کنیم. مدیریت من به این شکل است که منفعت همه را در نظر بگیریم.

سرمربی سپاهان درباره وضعیت استقلالی‌ها عنوان کرد: استقلال کاملا تیم متفاوتی نسبت به قبل است. ۶ ماه با این تیم کار شده و نسبت به روز اول تفاوت کرده است. من نمی‌توانم بازی فردا را پیش‌بینی کنم اما تنها آرزوی من بازی خوب از نظر رقابت و جذابیت است.

او درباره احتمال کنار رفتن ساپینتو از نیمکت استقلال گفت: فوتبال بازی اتفاقات است. من بهترین‌ها را برای همه می‌خواهم. این‌که مردم بخواهند برخی‌ها را عوض کنند، دست من نیست. برای خودم و سپاهان هم موفقیت را می‌خواهم.

مورایس درباره مصدومان تیمش بیان کرد: بازیکنی نداریم که مصدوم باشد. همه سالم و آماده هستند. فقط علی کی‌خسروی، دروازه‌بانمان مصدوم است.

او درباره عملکرد بازیکنان خارجی سپاهان عنوان کرد: بازیکنان باکیفیتی هستند اما نمی‌دانم فردا کجا هستیم و آینده هیچکس مشخص نیست.

سرمربی سپاهان درباره انتخاب روبرتو مارتینس به عنوان سرمربی تیم ملی پرتغال بیان کرد: مارتینس مربی سطح بالایی است. از فدراسیون فوتبال پرتغال مثل فدراسیون ایران حمایت می‌کنم. هر کسی برای تیم ملی ایران انتخاب شود هم حمایت می‌کنم. فدراسیون پرتغال باثبات است و نمی‌داند چه می‌خواهد. از تیم ملی پرتغال انتظارات زیاد است و به هر حال این تصمیم گرفته شد.

مورایس: شبیه مورینیو هستم!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + شانزده =