کد خبر : 317463
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
-

یک هیئت آمریکایی در سفر به فلسطین اشغالی با وزیران تندرو دیدار نمی‌کند

یک هیئت آمریکایی در سفر به فلسطین اشغالی با وزیران تندرو دیدار نمی‌کند

یک هیئت آمریکایی متشکل از برخی از اعضای دو حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا امروز (سه شنبه) در حالی وارد تل آویو می‌شود که قصد دیدار با وزرای افراطی کابینه نتانیاهو را ندارند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روسیا الیوم، هیئت آمریکایی اعلام کرد که در جریان سفرش به فلسطین اشغالی، با اعضای تندروی کنست و وزرای افراطی مانند ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی کابینه نتانیاهو ملاقات نمی‌کند.

وبسایت «والا» به نقل از دو کارمند بلندپایه اسرائیلی و یک منبع آمریکایی نوشت که این هیئت آمریکایی وزرای راست‌افراطی حزب «صهیونیسم مذهبی» به ریاست اسموتریچ و حزب «عوتسما یهودیت» به ریاست ایتامار بن گویر را تحریم خواهند کرد.

وبسایت اسرائیلی مذکور گزارش داد که سناتور جکی روزن از حزب دموکرات، به تل آویو اعلام کرد که علاقه‌ای به دیدار هیئت سناتورهای دموکرات و جمهوری خواه به ریاست او با نمایندگان دو حزب راست افراطی صهیونیسم مذهبی و ​​عوتسما یهودیت ندارد.

این اولین بار از زمان تشکیل کابینه نتانیاهو است که مقامات آمریکایی از دیدار با نمایندگان دو حزب شریک در دولت رژیم صهیونیستی خودداری می‌کنند.

گفته می‌شود که روزن یک سناتور آمریکایی طرفدار رژیم صهیونیستی است و در طول سالیان گذشته قوانین بسیاری را برای حمایت از این رژیم از طریق کنگره به تصویب رسانده است.

یک هیئت آمریکایی در سفر به فلسطین اشغالی با وزیران تندرو دیدار نمی‌کند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + یک =