کد خبر : 317340
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
-

میز خدمت‌ سازمان‌ تعزیرات به درگاه‌ خدمات‌ الکترونیکی دولت متصل شد

میز خدمت‌ سازمان‌ تعزیرات به درگاه‌ خدمات‌ الکترونیکی دولت متصل شد

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از اتصال میز خدمت الکترونیک این سازمان به درگاه خدمات الکترونیکی دولت خبر داد.

به گزارش عصرقائم، احمد اصانلو در این باره اظهارکرد: با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و ایجاد میز خدمت الکترونیک، سازمان به درگاه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir متصل شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، افزود: پیش از این شکایت و گزارش مردمی در سازمان تعزیرات حکومتی از طریق سامانه ۱۳۵ ثبت می‌شد اما با توجه به آئین نامه‌ها و اسناد بالادستی برای ارائه خدمات الکترونیک، سطح ارائه خدمات سازمان تعزیرات حکومتی در قالب میز خدمت الکترونیک افزایش یافت.

اصانلو تصریح کرد: با اتصال به پنجره خدمات دولتی، کاربران در هنگام مراجعه به میز خدمت الکترونیک سازمان تعزیرات در صورت عضویت در دولت من به ثبت نام مجدد نیاز ندارند و با همان حساب کاربری، و احراز هویت، افراد می‌توانند خدمات درخواستی را از سازمان تعزیرات حکومتی دریافت کنند.

وی با اشاره به ضرورت فراهم شدن زیرساخت‌ها برای ایجاد میز خدمت الکترونیک سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: هماهنگی انعقاد تفاهم نامه با سازمان ثبت احوال و ثبت اسناد به منظور سرویس استعلام و احراز هویت اشخاص حقیقی و حقوقی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور صحت سنجی شماره تلفن همراه و شرکت پست به منظور استعلام کد پستی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده ذر این راستا است.

به گفته رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در حال حاضر میز خدمت الکترونیک سازمان به نشانی tazirat135.ir با قابلیت ابلاغ الکترونیکی آرا، با دریافت برخط شکایات با قابلیت رهگیری، مشاهده پرونده‌های مرتبط با شخص و پرداخت الکترونیکی جرایم در فاز آزمایشی، آماده ارائه خدمات به مراجعان است.

اصانلو همچنین بیان کرد: پس از پایان فاز اول آزمایشی در مرحله بعد، هدف افزایش امکانات این سامانه چون «اعتبارسنجی دو فازی، اعتبار سنجی بیومتری، ایجاد امکان ثبت وکالت نامه، تجدیدنظر و واخواهی» است.

میز خدمت‌ سازمان‌ تعزیرات به درگاه‌ خدمات‌ الکترونیکی دولت متصل شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 14 =