کد خبر : 317318
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
-

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا : دنیای امروز، دنیای ارتباطات، دیجیتال و رسانه است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا : دنیای امروز، دنیای ارتباطات، دیجیتال و رسانه است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: دنیای امروز را تحت عنوان دنیای ارتباطات، دیجیتال و رسانه یاد می‌کنند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا درباره نخستین دوسالانه فرهنگی رسانه‌های نیروهای مسلح گفت: دنیای امروز را تحت عنوان دنیای ارتباطات، دیجیتال و رسانه یاد می‌کنند.
وی با بیان اینکه دنیای امروز با یک جنگ ترکیبی مواجه است، ادامه داد: یکی از ابعاد جنگ ترکیبی، جنگ نرم است و هدف آن تسلط بر ذهن و افکار عمومی است.
سعیدی با توجه به آیه شریفه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة» گفت: آمادگی ابعاد مختلفی دارد و جامعه امروز ما و دست اندرکاران مجموعه دستگاه‌های فرهنگ ساز اعم از دستگاه‌های خبررسانی، اطلاع‌رسانی، تبلیغاتی و دستگاه‌های هنری باید در این زمینه با آخرین روش‌ها آشنا شوند تا بتوانند با جنگ ترکیبی دشمن مقابله کنند.
وی به اهمیت مقوله هنر اشاره کرد و گفت: تبدیل یک مطلب در قالب هنر و ارائه آن به مخاطب تاثیر بسیار زیادی به مراتب بالاتر از یک سخنرانی را دارد.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه مقوله هنر در قالب شعر، نقاشی، هنرهای تجسمی، فیلمنامه نویسی و رمان‌ تاثیرگذار است، یادآور شد: جای مقوله هنر در بین دستگاه‌هایی متولی فرهنگ و فرهنگ سازی خالی بوده و نیاز است آموزش‌های فنی و عمیق‌تر و با قلم هنرمندان و بیان و شیوه هنرمندانه و شیوه هنرمندانه به جامعه امروز و نسل جوان منتقل کند.
سعیدی با بیان اینکه اسلام از غنای لازم و کافی برخوردار است، خاطر نشان کرد: انبیاء با زبان قوم مبعوث شده بودند و با شیوه‌هایی که داشتند تاثیرگذار بودند. حرکت انبیاء به طور کلی شناختی و تبیینی بوده است، ما باید زمینه دعوت مردم را به اسلام به حقیقت قرآن فراهم کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: شیوه متن و محتوا در فرهنگ سازی بسیار تاثیرگذار بوده و این جشنواره در جهت ارائه آثار فرهنگی و رسانه‌ای برگزار می‌شود. انتقال تجارب در این جشنواره و دستیابی به این شیوه‌ها و ابزارهای تاثیرگذار بسیار مهم است تا در آینده بتوان همه ارزش‌های اسلام را به نسل جدید منتقل کرد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا : دنیای امروز، دنیای ارتباطات، دیجیتال و رسانه است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =