کد خبر : 317396
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
-

انتشار «کُد» برای تنظیم‌گیری فضای مجازی

انتشار «کُد» برای تنظیم‌گیری فضای مجازی

۴۳اُمین شماره‌ی نشریه‌ی خبری ـ تحلیلی «کد» با موضوع تنظیم‌گری اجتماعی و با پرونده ویژه‌ای درباره «مسئولیت اجتماعی پلتفرم‌ها» منتشر شد. در این شماره گفت‌وگویی با رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی درباره‌ی جایگاه ساترا در حوزه تنظیم‌گری فضای مجازی درج شده است.

به گزارش عصرقائم، نشریه‌ی خبری ـ تحلیلی «کد» که صاحب امتیاز آن ساترا و مدیر مسئولش علی سعد است، در جدیدترین شماره‌ی خود به موضوعات مختلفی پرداخته است.

سرمقاله‌ی شماره‌ی ۴۳اُم این نشریه به قلم محمدصادق افراسیایی، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساتراست که درباره‌ی «تنظیم‌گری اجتماعی و مسئولیت اجتماعی پلتفرم‌ها» نوشته است. در این شماره همچنین گفت‌وگوی ویژه‌ای با رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی درباره‌ی جایگاه ساترا در حوزه تنظیم‌گری فضای مجازی منتشر شده است که موضع این مقام مسوول درباره‌ی جایگاه حقوقی ساترا را نشان می‌دهد.

«خشونت و مسئولیت اجتماعی پلتفرم‌ها» عنوانِ پرونده‌ی ویژه‌ی جدیدترین شماره‌ی این نشریه است که به قلم عقیله شهرستانی، کارشناس معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا به رشته‌ی نگارش درآمده است. در این قسمت به سوال‌های مختلفی از جمله اینکه چرا رسانه‌ها به وقوع جرم و جنایت علاقه‌مند هستند؟ پاسخ داده شده است.

ساترا در مسیر تحول، هوشمندسازی نظارت، اخبار جعلی، فرصت‌ها و چالش‌های هوش مصنوعی از جمله دیگر موضوعات شماره‌ی جدید نشریه «کد» محسوب می‌شوند.

انتشار «کُد» برای تنظیم‌گیری فضای مجازی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − پنج =