کد خبر : 317006
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
-

مطهری: فجر را دست کم نمی‌گیریم

مطهری: فجر را دست کم نمی‌گیریم

سرمربی نساجی می‌گوید تیمش نباید فجرسپاسی را دست کم بگیرد و باید با تمرکز بالا بازی کند.

به گزارش عصرقائم، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فجرسپاسی در مرحله یک شانزدهم نهایی اظهار کرد: هفته قبل یک شکست تلخ داشتیم و نمی‌شود آن شکست را انکار کرد اما سعی کردیم از نظر روحی و روانی تیم را بازسازی کنیم و با بازیکنان جلسات متعددی گذاشتیم. توانستیم به شرایط خوبی برسیم. بازیکنان ما توانمند هستند اما اسیر اشتباهات شدیم. مهم این است که از این بازی‌ها درس بگیریم و جبران کنیم.

او ادامه داد: در بازی‌های جام حذفی باید تمرکز بالایی داشته باشیم. فجرسپاسی هم یک تیم خوب و قابل احترام است. کادرفنی خوبی هم دارند. به دنبال یک بازی هجومی هستم و همیشه فلسفه‌ام این است. برای جام حذفی انگیزه‌های زیادی داریم و می‌خواهیم فوتبال خوبی ارائه دهیم تا هواداران لذت ببرند و در نهایت نتیجه خوبی هم کسب کنیم. باید تلاش کنیم تا پیروز شویم اما این برد راحت به دست نمی‌آید.

سرمربی نساجی اضافه کرد: تک تک بازیکنانم برایم ارزشمند هستند. من به حریفم نگاه می‌کنم و به دنبال استفاده از بازیکن ذخیره نیستم. ما شکل تیمی خودمان را داریم و براساس آنالیزمان نفرات را در زمین می‌گذاریم. وظیفه من این است که اشتباهات را در تیم کمتر کنم. همه بازیکنان ما ارزشمند هستند و باید منتظر بازی فردا بمانیم.

او در پایان اضافه کرد: مهم ترین مساله بعد از شکست مقابل پرسپولیس این بود که تیم را به شرایط عادی برگردانم. این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دادیم و آماده هستیم فردا بازی خوبی را ارائه دهیم. نساجی در هفته‌های قبل هم هم فوتبال خوبی بازی می‌کند و هم نتیجه می‌گیرد. با این حال فجر را دست کم نمی‌گیریم و باید با تمرکز بالا بازی کنیم.

مطهری: فجر را دست کم نمی‌گیریم/ تیم را از نظر روانی بازسازی کردیم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =