کد خبر : 316889
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۸:۵۵
-

ژاوی: خوب نبودیم اما پیروز شدیم

ژاوی: خوب نبودیم اما پیروز شدیم

سرمربی آبی اناری‌ها پیروزی برابر اتلتیکو مادرید را بسیار ارزشمند توصیف و تاکید کرد که این پیروزی روحیه و انگیزه شاگردانش را برای ادامه لیگ بیشتر کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از اسپورت، بارسلونا از شکست رئال مادرید برابر ویارئال نهایت استفاده را برد و اختلافش را با این تیم در صدر جدول رده بندی به سه امتیاز افزایش داد.

آبی اناری ها در حساس ترین بازی هفته شانزدهم لالیگا در مادرید به مصاف اتلتیکو مادرید رفتند و توانستند با تک گلی که عثمان دمبله به ثمر رساند به پیروزی دست پیدا کنند.

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: پیروزی در این بازی تنها سه امتیاز نداشت بلکه روحیه و انگیزه تیم را برای ادامه لالیگا بیشتر کرد. بعد از شکست رئال مادرید برابر ویارئال انگیزه بسیار زیادی برای کسب پیروزی پیدا کردیم و خوشبختانه به هدف خود رسیدیم.

او ادامه داد: من در دیدار برابر اسپانیول گفتم که تیم شایسته پیروزی بود اما در بازی امشب باوجود آنکه به پیروزی رسیدیم اما بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. با این حال سه امتیاز طلایی را کسب کردیم. ما نشان دادیم که بدون بازی خوب هم می‌توان به پیروزی دست پیدا کرد. در نیم ساعت نخست خوب بازی کردیم و کنترل بازی را در میانه میدان در اختیار داشتیم. دمبله گل زیبایی بعد از همکاری پدری و گاوی به ثمر رساند.

ژاوی درباره غیبت لواندوفسکی گفت: پیروز شدن بدون لواندوفسکی مهم است چرا که او یک بازیکن کلیدی برای ما است و جای خالی او احساس می شود. او از نظر من بازیکن بسیار مهم و تاثیر گذاری است.

ژاوی درباره آراخو گفت: او یک رهبر در خط میانی است و استثنایی عمل می کد. او هم مانند کونده، کریستینسن و بالده شب خوبی را پشت سرگذاشت. ما در این بازی مجبور شدیم که سیستم بازی خود را از ۴-۳-۳ به ۳-۴-۳ تغییر دهیم و طبیعتا این کار سختی است. با این سبک بازی کنترل بیشتری روی توپ داشتیم. اتلتیکو بسیار فشار آورد و شرایط را برای ما در این بازی سخت کرد.

ژاوی: خوب نبودیم اما پیروز شدیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =