کد خبر : 316838
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
-

صلاحیت حرفه‌ای مهم ترین معیار انتخاب کارگزاران

صلاحیت حرفه‌ای مهم ترین معیار انتخاب کارگزاران

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از اتخاذ تمهیدات لاز م جهت پرداخت مطالبات و دیون پیمانکاران خبر داد.

به گزارش عصرقائم، لطف اله فروزنده با اعلام این مطلب در جلسه تسویه دیون غیر نقد شهرداری تهران که با حضور مدیران ارشد حوزه معاونت،معاونین مالی و روسای املاک مناطق ۲۲ گانه کلانشهر تهران برگزار شد افزود: تسویه بدهی پیمانکاران با حفظ تکریم آنان مهم ترین اولویت معاونت مالی و اقتصاد شهری است و بر همین اساس با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی ادارات کل مرتبط و سازمان املاک، تلاش داریم پرداخت دیون پیمانکاران با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

وی با اشاره به شاخص‌های شرکت های کارگزاری و صلاحیت حرفه‌ای آنان تصریح کرد: وابستگی به موسسات مالی یا بانک‌های حاضر در سطح کشور، برخورداری از توان مالی نقد و غیرنقد و همچنین تعامل و همکاری لازم با مصوبه جدید منابع و مصارف غیرنقد و همچنین توافق نامه‌های شهرداری تهرن از جمله شاخص‌های شرکت های کارگزاری است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر تحقق بخشی از منابع غیرنقد شهرداری تا پایان دی‌ماه و ادامه پیگیری برای تحقق هرچه بیشتر این منابع اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ای که برای تحقق منابع غیر نقد داریم و همچین بر اساس تبصره ۲۹ که شورا مجوز آن را به ما داده، در تلاش هستیم تا بتوانیم بخش غیرنقد را نیز محقق کنیم.

وی تاکید کرد: منابع غیرنقد باید کارشناسی شود و اقدامات کارشناسی و رایزنی با بانک شهر و پیمانکاران در حال انجام است تا در تحقق بخشی از منابع غیرنقد به نتیجه برسیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال گفت: اولویت مدیریت شهری پرداخت بدهی پیمانکاران و اجرای پروژه‌های ناتمام در شهر تهران است؛ همچنین حواله‌های سنواتی بلا تکلیف پیمانکاران درکارگزاری در اسرع وقت بایستی تعیین تکلیف شود.

وی در ادامه افزود: در این دوره مدیریت شهری با مدیریت بر هزینه‌ها، استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرداری و بهبود فرآیندها با کمک فناوری اطلاعات و مدیریت بهتر عملیات‌های حرفه‌ای توانسته‌ایم تأمین، تخصیص و نظارت بر منابع مالی شهرداری را بهبود ببخشیم.در ادامه این نشست ابوذر مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران گزارشی از عملکرد درآمدی منابع و مصارف غیر نقد در سال ۱۴۰۱ ارائه کرد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، وی با تاکید بر بهره مندی بیش از پیش از منابع غیر نقد افزود: امیدوارم با جدیت و اهتمام بیشتری بحث غیر نقد در شهرداری تهران دنبال شود و بتوانیم با تلاش و همیاری شما عزیزان،تسویه دیون پیمانکاران را بیش از پیش محقق سازیم. این نشست به منظور بحث و تبادل نظر حل و فصل مسائل و مشکلات تسویه دیون غیرنقد شهرداری تهران و ارائه رویکردها و اولویت های معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد؛ همچنین مدیران کل امور مالی و اموال و خزانه داری به ارائه گزاش، نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

صلاحیت حرفه‌ای مهم ترین معیار انتخاب کارگزاران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =