کد خبر : 316814
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
-

افتتاح ۲۴۰۰ میلیارد تومان طرح محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در مازندران

افتتاح ۲۴۰۰ میلیارد تومان طرح محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در مازندران

استاندار مازندران گفت: طرح های محرومیت زدایی زدایی و عمرانی بسیج سازندگی سپاه کربلا با اعتبار ۲ هزار و ۴۰۱ میلیارد تومان در مازندران به بهره برداری رسید.

به گزارش عصرقائم، آئین افتتاح سراسری برنامه جامع محرومیت زدایی و سازندگی مردم پایه بسیج استان مازندران به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه مقاومت، به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور سرلشگر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد.

استاندار مازندران در این آئین بااشاره به اینکه استان  ۳ هزار و ۶۰۰ روستا دارد ،گفت: بسیج سازندگی سپاه کربلا برای  محرومیت زدایی روستا‌ها وارد میدان شد.

حسینی پور با بیان اینکه در یکسال گذشته ۲ هزار و ۴۰۱ میلیارد تومان در طرح‌ها هزینه شده است افزود: ۱۶۸ کیلومتر راه روستایی، ۱۶ طرح راه مزارع در ۸۵ کیلومتر، بسیج آبرسانی در قالب  ۱۹ مجتمع آبرسانی و ۷۴ مخزن آبرسانی اجرا شد.

وی در ادامه به اجرای طرح‌های برق رسانی در ۵ منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: با هزینه هزار و ۲۵۱ میلیارد تومان طرح‌های مختلف محرومیت زدایی در حال اجراست.

استاندار مازندران در ادامه به اقدامات سپاه کربلا در حوزه اقتصاد مقامتی هم اشاره کرد و گفت:در مازندران ۵۰۰ روستا شناسایی شد تا اقتصاد مقاومتی در روستا‌ها ایجاد شود.

حسینی پور تکمیل و حمایت از کارگاه‌های کوچک اشتغالزایی و ساخت بارگاه‌های شهدا در روستای محروم مازندران را نیز از دیگر خدمت بسیج سازندگی سپاه کربلا عنوان کرد و گفت: بسیج سازندگی مازندران در حال حاضر ساخت سه سالن ورزشی و سه ورزشگاه را در مناطق محروم با حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا دارد.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا نیز بیان کرد:  ۸۴۲ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و محرومیت زدایی شامل ۵۴۹ میلیارد تومان در حوزه راهسازی، احداث دیوار حفاظتی، خانه عالم، کارگاه‌های اشتغالزایی و آبرسانی در کنار ۲۹۳ میلیارد تومان مسکن محرومان در حوزه کمیته امداد و بهزیستی هزینه شده است.

سردار برسلانی با بیان اینکه ۷۵ هزار نفر برای راه اندازی کسب و کار‌های خرد آموزش دیده اند افزود:۲ هزار و ۲۰۰ نفر نیز تسهیلات اشتغالزایی کم بهره به ارزش ۵۰ میلیارد تومان در ۱۵ عرصه دریافت کردند.

افتتاح 2400 میلیارد تومان طرح محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + هشت =