کد خبر : 316797
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
-

از نیم فصل تلخ استقلال تا حاشیه جدید رونالدو و جورجینا در عربستان!

از نیم فصل تلخ استقلال تا حاشیه جدید رونالدو و جورجینا در عربستان!

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود؛ از قانون شکنی رونالدو و جورجینا در عربستان، مصدومیت و جراحی فوق ستاره بسکتبال ایران و شکست تلخ شاگردان ساپینتو تا شروع فرآیند جانشین لوکادیا در پرسپولیس.

به گزارش عصرقائم، کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران همراه با سیچوآن در لیگ چین حضور دارد که در آخرین بازی نیز همراه با این تیم در ۱۹ دقیقه بازی، آمار ۱۳ امتیاز،   ۱۰ ریباند و  ۷ پاس منجر به گل را ثبت کرد. حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان دچار مصدومیت در لیگ چین شده است و فردا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

بسکتبال ایران بدون فوق ستاره مقابل چین و ژاپن

طبق برنامه مسابقات، تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره ششم انتخابی‌ها، هفته اول اسفند سال جاری مهمان تیم‌های ژاپن و چین است. پیش بینی می‌شد حدادی برای این دو بازی، از چین به اردوی تیم ملی ملحق شود که با این مصدومیت، سنتر تیم ملی این دو بازی مهم را از دست داد.

نحوه انتخاب ملی پوشان کشتی فرنگی

با توجه به اهمیت ارتقای جایگاه کشتی‌گیران ایران در رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی و هم‌چنین رسیدن کادر فنی به ترکیب نهایی تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا، ۱۸ فرنگی‌کار ایران در همه وزن‌ها به غیر از وزن ۹۷ کیلوگرم عازم این مسابقات خواهند شد. با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی، نفرات برتر رقابت های قهرمانی کشور به همراه مدال آوران رقابت های امیدهای جهان و ملی پوشان مسابقات جهانی بزرگسالان که موفق به کسب مدال نشدند عازم این تورنمنت می شوند. کادر فنی تیم ملی قصد دارد در پایان این مسابقات و با توجه به نتایج و عملکرد نفرات اعزامی، ترکیب تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا را معرفی کند.

تعیین تکلیف فدراسیون دوچرخه سواری

انتخابات فدراسیون دوچرخه سوای پس از کشمکش های فراوان قرار است ۳۰ بهمن برگزار شود و این فدراسیون بالاخره رییس دار می شود. دوچرخه سواری از مهر ۱۴۰۰ تاکنون با سرپرست اداره می شود. البته هنوز به صورت رسمی اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده به دبیر مجمع ارسال نشده و وزارت ورزش اعلام کرده این کار را انجام می دهد. نکته این است که حتما باید تا قبل از دهم بهمن اسامی نهایی کاندیداها اعلام شود.

یحیی به دنبال مهاجم خارجی

باشگاه پرسپولیس که در ابتدای فصل یورگن لوکادیا را با قراردادی یک میلیون یورویی به خدمت گرفت، هیچ وقت تصور نمی‌کرد اگر به تعهدات مالی خود در قبال این بازیکن عمل کند او باز هم در میانه فصل از ایران برود اما لوکادیا دو روز پیش از داربی به بهانه مرخصی ۴۸ ساعته از ایران رفت و بعد رسما قراردادش را فسخ کرد. پرسپولیس در حالی از هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف رقبای خود رفته که عملا مهاجمی در ترکیب خود نداشت. لوکادیا که از ایران رفته بود و از طرف دیگر دیاباته‌ هم با مصدومیت روبرو بود و به همین خاطر گل‌محمدی سعی در نبود مهاجمانش، بازیکنان دیگری را در خط حمله بازی بدهد. حال اما بعد از جدایی یورگن لوکادیا، باشگاه پرسپولیس قصد دارد یک مهاجم خارجی دیگر جذب کند.

قانون شکنی رونالدو و جورجینا در عربستان

در عربستان سعودی، زندگی در یک خانه بدون ازدواج رسمی غیرقانونی است. رونالدو و جورجینا در سال ۲۰۱۶ زمانی که او در یک فروشگاه گوچی در مادرید کار می‌کرد آشنا شدند و حالا آن ها دو فرزند به نامهای بلا و آلانا دارند. رونالدو گفته است که می‌خواهد در آینده با جورجینا ازدواج کند و به پیر مورگان گفته است که هر دوی آن‌ها “لیاقت” آن را دارند. تا کنون هیچ صحبتی در مورد محل اقامت این زوج در عربستان نشده است اما رونالدو و جورجینا با زندگی مشترک در عربستان سعودی قانون این کشور را زیر پا خواهند گذاشت.

محرومیت ترابی و موسوی توسط کمیته انضباطی

حسب گزارش‌های رسمی مسابقه پرسپولیس و نساجی از سری مسابقات لیگ برتر، تخلفاتی از سوی مهدی ترابی، بازیکن تیم پرسپولیس و سید احمد موسوی، بازیکن تیم نساجی منعکس شده است و کمیته انضباطی رای دستور موقت خود را درباره تخلفات رخ داده در بازی روز گذشته پرسپولیس و نساجی صادر کرد. از آنجایی که تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از بدرفتاری نسبت به یکدیگر و رفتار غیرورزشی در خور صدور قرار دستور موقت است، لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی نامبردگان از همراهی تیم محروم هستند.

 شکست تلخ استقلالی ها در تبریز

در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و تراکتور از ساعت ۱۴ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۲ بر صفر تراکتوری‌ها به پایان رسید. هر ۲ گل این دیدار را محمد قنبری  در دقایق ۳۷ و ۵۲ برای تراکتور به ثمر رساند تا کام شاگردان ساپینتو در پایان نیم فصل تلخ شود.

روایت روز/ از نیم فصل تلخ استقلال تا حاشیه جدید رونالدو و جورجینا در عربستان!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =